Followers Remaja Purba

Friday, September 27, 2013

Jauh perjalanan banyak gambar dirakam..




Sebelum RnR Temerloh..
Takdan nak amik gambar pintu gerbangnya.. baik pergi mahupun balik..

Menghampiri destinasi..

Lepas tol Jabur..

Jauhnya rasa..

Dah lama tak pergi Genting Highlands..

Menghampiri terowong Genting Sempah..

Mana pergi gambar dalam terowong ek..?

Kalau ada dak Nuha tak dapat nak amik gambar macam ni..

Alhamdulillah perjalanan dipermudahkanNYA..





psstt: Seminggu takde kisah dak Kakak.. dak Adik.. dak Nuha..


16 comments:

Asyifa Mustaffa said...

bak kata pepatah...jauh perjalanan..luas pemandangan....
Bru nak tnya...lama dah x tgk gmba nuha bam2...

adrianna syaz said...

Singgah2 pg kesini :)

Masya said...

kata bloggerkan.. mestilah jauh perjalanna bnyk gambarnya nak dikongsikan.. hihihihihi

Cik Puan Rara said...

gmbr dlm terowong hilang~ hehehe

Zul Fattah said...

p genting buat apa kak? kecian anak2 kena tinggal eh..?

Nurzakiah Hanum said...

luas pemandangan :)

norhidana miswan said...

nk jln2 mana lah tu... adik nuha ke mana lah pulak

:: Mrs.Eady :: said...

Alhamdulillah..

ummuaidan said...

rindu tgk2 jln2 nie..jln nak balik kg nie..

Rai Ourkizuna said...

nak tengok gambar pantai lagi kakk!! hehehe..

Rai Ourkizuna said...

nak tengok gambar pantai lagi kakk!!
hehehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

bestnya jalan-jalan.. :D

QueeN TerataI said...

ke manakah? hehehehe

kinna said...

pegi mane ni k ina? wah...wah...honeymoon nampak :)

pha is said...

cantik.. sbb tu pha is suka naik moto jalan2 kat lebuh raya.. hari tu, bawak punya bawak, tau2 dah sampai kat bukit kayu hitam.. tak perasan pun rupanya dah jauh tu bawak moto.. hehehe

Daddy Ziyyad said...

Setiap kali baca Genting Sempah, mesti saya gelak sorang2..saya selalu tukar namanya jadi Genting Sampah

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...