Followers Remaja Purba

Friday, September 13, 2013

Saat.. Minit.. Jam..



Tik.. tok.. tik.. tok..

SAAT ---> sedetik-sedetik meninggalkan kita..
MINIT ---> mengikut rentak SAAT..
JAM --> tak pernah berkurang atau bertambah..

Aku bersyukur padaNYA kerana masih dapat menikmati DUA waktu yang istimewa..

---> SIANG dan MALAM..


TAPI..
Entah sampai bila.. bersediakah aku..?




psstt: Salam takziah buat sahabatku kak GJa atas kehilangan abah tersayang petang kelmarin. Al-Fatihah buat arwah..




11 comments:

the malay male said...

kita yang masih hidup ni masih belum terlambat menyediakan bekalan untuk ke Sana.


alFatihah untuk arwah

Ratu Hatiku said...

Masa sgt cpt berlalu... blm byk lagi amalan kat dunia nie..uhuhuhu

Salam takziah buat keluarga arwah.. Al Fatihah... Amin

norhidana miswan said...

takziah n al fatihah tuk arwah ayah kpd kwn akak...

masa yg sentiasa berdetik tak blh berhenti seminit pun... kite je yg akan berhenti nnti kan kak

amirah said...

kita yg masih ada peluang ni kenala habiskan masa yg tktau bila ni dgn sepatutnya..masa memang tak menunggu

Kakzakie said...

Setiap kita pasti akan menemui detik dan saat itu.. tak ada siapa mampu menghentikannya..

NM03 said...

takziah pada sahabatmu itu.

pha is said...

takziah.. smoga arwah ditempatkan bersama golongan orang yg beriman..

Marya Yusof said...

Assalam wbt dear,

Innallillah...

Setiap hari ade je yg lahir & meninggalkan dunia ni utk selama2nya... kita juga akan merasa saat itu! Allah! Tetiba rasa meremang bulu roma... hiks

Puan Kutu said...

dah lumrah kehidupan.setiap kelahiran ada kematian

hainom OKje said...

Al fatihah utk arwah...

Riedaffya ibrahim said...

masa akan tetap berlalu...takziah buat keluarga arwah..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...