Followers Remaja Purba

Sunday, September 15, 2013

Gantung kualit simpan periuk





  • Menu semalam..
  • Masak sup ketam untuk dak Kakak, dak Adik dan dak Nuha.. kononnya nak pancing selera dorang..
  • Tapi yang mengabihkan.. mak budak ni jugak..
  • Mana aku tak kembang.. sampai dekat tengah malam sesi menternak lemak masih giat diusahakan..
  • Nasib baik tempat niaga hubby jauh, kalau dekat mahu layan Char Keoy Teow pulak..


  • Menu hari ni..
  • Hari ni gantung kuali, simpan periuk ---> tak masak..
  • Akan menghadiri majlis perkahwinan di PJ dan seterusnya akan melepak di rumah MIL..
  • Kat rumah aku je gantung kuali, simpan periuk tapi kat rumah MIL tak..
  • Kat sana nanti confirm aku gedik manja kat hubby main masak-masak kat dapur.. kehkehkeh..



psstt: Walaupun kuali bergantung, periuk disimpan.. tetapi tidak blog..



9 comments:

❤Kamsiah❤ said...

haha menternak lemak sampai kemalam...takpe..sup ketam tu tak mengemukkan..

Eiqa Almond said...

hahaa kelakar laa..
ingat ade menu hari nie, hehee
siap gmbar kuali trgantung lg tuu..
elok2x pergi kenduri tuu ^^
ketamm, lme nye tak makan..
lama sgt2x..

pha is said...

amboi.. gambar tinggal kulit je..? hehehe..

ummuaidan said...

bestnyer dapat gantung kuali..kuali kat umah niekalau leh bercakap nangis dier asyik kena bakar jer..huhuh

.:fyzz:. said...

hehe.comey ja kuali tuh hehe..amboi terangkat aih tgk ketam tu.yummy

hainom OKje said...

Rajin jugak gi rumah MIL yeh...
Paling best kalau gantung kualikan AM hehe tambah lagi kita cuma suap masuk mulut je

BUNDA a.k.a KN said...

tengah ada selera makan, makan jer lah..tapi kene rajin bersenam dan banyak minum air kosong...

amirah said...

lama x mkn ketam..

Khai♥Rin : anies said...

hahahahahaha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...