Followers Remaja Purba

Sunday, September 8, 2013

Kalau sedap takpe jugak..


  • Wahai hati.. Sabarlah..
  • Setakat mengata tak luak pun kehidupan seharian aku..
  • Mereka yang takde dalam plot cerita pun turut serta..
  • Lebih sudu dari kuah..
  • Menambah rencah garam gula sedia ada..
  • Kalau sedap takpe jugak..

  • Dalam hidup ni belajarlah jangan berpura-pura.. depan baik belakang mengata..
  • Aku takde pun cuit usik jaja kisah kau..
  • Takpelah.. apa yang aku boleh bagitahu.. aku cuma manusia biasa yang tak lari dari perasaan benci sakit hati..
  • Jangan sampai perasaan tu membukit dalam hati ni..



psstt: Diam aku bukan bermakna aku merelakan perbuatan kau..



13 comments:

Dkna Abza said...

ragam manusia bila ada rasa iri hati macam-macam boleh jadi. Sabar, Allah sentiasa bersama-sama orang yang dianiayai..

Muhammad Khairuddin Lim said...

Sabar le. Pasti ada ganjaran. Kita dapat pahala percuma.

Acik Erna said...

Acik pun paling tak suka depan kita cakap lembut..bukan lidah je gigi pun menari2.ngaku kawan baik konon..belakang kita sibuk mengutuk.bilaik dapat tau..terdengar sendiri..memang selamat tinggal la.itu bukan kawan namanya

the malay male said...

jgn risau, org mengata, kita dapat pahala :-)

Norhaizan hakim said...

Banyak bersabar ya aiza.

Puan Kutu said...

kenapa ni?mmg sakit hati kan org yg suka bermuka2 bawak cerita org,apatah lg cerita kita..doakan semoga Allah bukakan pintu hati manusia keparat tersebut.hehe sory over!

mama leen said...

nape ni dear.. sabar ok..

pha is said...

hmm.. mulut manusia.. sabor je la..

Kakzakie said...

Lega sikit kalau dah terluah apa yg berbuku..

Banyakkan istighfar insya-allah ada balasan setiap perbuatan. Pujuk hati Ai..

m.u.l.a.n said...

sabar sis... itu yg terbaik.. tapi kadang naik gak hangin kan kan..

Kesuma Angsana said...

sbar byk2 yer..

hainom OKje said...

Nape lak ni Aiza....relaxlah Aiza......pahala dia dah dapat kat kita pun hehe...

ummuaidan said...

harap sabar yer ngan dugaan begini..org mengata tuh letih mulut dia brentilah..pahala kita yg dpt..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...