Followers Remaja Purba

Wednesday, September 18, 2013

Sayangkan kerja.. anak ditinggalkan..



Isnin ---> Kelmarin..
Selasa ---> Semalam..
Rabu ---> Hari ini..

  • Hari ni Lebuhraya Persekutuan sesak ya amat.. aku syak ada berlakunya kemalangan..
  • Sepanjang-panjang highway tu sesak..

Khamis ---> Esok..
  • Akan berkursus di Putrajaya..

Jumaat ---> Lusa..
  • Akan berkursus di Pahang sehingga hari Ahad..

Sabtu ---> Tulat..
Ahad ---> ??..




psstt: Kali pertama tahun ni dak Kakak, dak Adik dan dak Nuha kena tinggal..










22 comments:

MAY said...

kalau saya?ish tak tau la..macamne perasaan tinggal kan ank dengan abah dia..mgkin gundah gulana..heee

Kakzakie said...

Sayang anak tak pernah luput dari minda & hati. Tapi tanggungjawab utk kebahagian keluarga juga kenalah galas Ai...

Asyifa Mustaffa said...

siannya mereka kena tnggl...dah kerja..nak buat cmne...nnti da besar..paham la diaorng...

Nurzakiah Hanum said...

cianya

ummuaidan said...

ciannyer budak2kena tinggal ngan mak ygsibuk yer...takperlah sekali sekala kan..

Nurfaezah Abdullah said...

hati2 dalam perjalanan nak kursus :)

ieda immi said...

aduhh banyak agenda ..
kalau x habis masa di atas jalan juga .. huhuhu serik dah duk KL nie huhu..

x per dik demi tanggungjawab

Dzureen Darwis said...

Saya pula, saya yang tinggalkan mak saya huhu

:: Mrs.Eady :: said...

Part kene tinggal tu yg malas pikir tu

Aziela said...

Bayangkanlah akak yang tinggalkan anak bertahun2 lamanya.

Rai Ourkizuna said...

sabar la kak..utk diorang jugak..

JunAina said...

Dua2 pun tanggungjawab.

Knor said...

sayang anak di tinggal,tinggalkan..

berjauhan seketika ye

Qhaifa Nur said...

dah tuntutan kerja..memang tak bole elak...

Kesuma Angsana said...

nak buat macammana dah jd sebahagian dari tuntutan kerja kita kan !

munna said...

belum pernah tinggalkan anak2 lagi.... lepas ni pun akan sentiasa dekat ...sebab dah mula jadi housewife sepenuh masa bln depan

pha is said...

kesian diorg..

.:fyzz:. said...

emm dh keja........takpa pasni kurangkan kursus..atau seminar..bos ..inshallah phm..kita kan anak ramai..:)

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, sayang anak tinggal2kan...demi kerjaya..

Umi Qi said...

Belum pernah tinggal anak lagi...bila masa yer mungkin Umi Qi nangis kot hahahha...dear, bertabahlah...setiap ibadah mu dikira sebagai pahala...

Cik Puan Rara said...

sabar ye.selamat berkhusus~

HeNRieTTa JoSe said...

Kehendak tugas...bru sekali ini xapa la...klu selalu, kesian juga pada anak anak...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...