Followers Remaja Purba

Tuesday, September 10, 2013

Kenduri kahwin di IPD Shah Alam



Tarikh: 08 September 2013
Tempat: Dewan Utama IPK Selangor, Shah Alam
Masa: Dah bersedia dengan cik Nikon.. yang ni aku sampai awal berbanding yang INI..


banner di pintu masuk dewan..

Memula aku rasa janggal jugak sebab aku sorang mak budak yang dok usung cik Nikon besar tu..

tapi tak boleh lawanler photographer dorang.. aku picisan je..

Moga ikatan kali ini kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

Meja hidangan utama..

Part potong kek ni aku tak sempat join..
dak Nuha dah mula dengan jeritan manjanya..

Memandangkan dak Nuha dah meragam nak tidur.. hubby amik alih peranan tangkap gambar..
Tak lama lepas tu kami pun balik meneruskan perjalanan ke rumah MIL..

Ok stop dulu di sini..
 





psstt: Dua hari yang memenatkan.. walau sekadar menghadirkan diri untuk menjamu selera..





20 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

amboi....dah isi tabung nuff.

Asyifa Mustaffa said...

btul la...part2 nak g mkn kat luar ni...x de dlm kmus idup i mnjk ada bby ni., melainkan..klau dah dijempt gini....mmg kene pg la kan, ..klau dia da ngmuk nak tdo...mmg x bole nak buat apa....sama aje pesen rupanya ngan nuha ye...hik3...

Nurfaezah Abdullah said...

cantik warna pengantin :)

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Kakzakie said...

Nuha kalau cukup tidur dia tak meragam kan... ini masa dia nak tidur mestilah dia tak selesa...

NM03 said...

kek bertingkek tingkek

ummuaidan said...

time weddinglah seronok kan mengambil gambar kawen byk2 ngan SLR tuh..

Dzureen Darwis said...

Bila lah I nak bersanding macam tu ,hik hik hik

Daddy Ziyyad said...

lepas ni boleh la selalu usung Nikon tu..hahahaha

Munnafendy said...

lama dh mengidam nak sambar Nikon..asyik hold je

Wak Gelas™ said...

besar kan Nikon mak tuuu.,ehHHEe

.:fyzz:. said...

fyzz nk bagi suggestion..why not bagi extra or large skit foto...sbb foto2 yg di ambil mmg cantik..tq..

pha is said...

comey kartun kat banner tu...

Kesuma Angsana said...

musim kenduri kahwin pulak yer skang ni hehehe

Puan Kutu said...

comel bannernya..suka karikatur macam tu

ieda immi said...

selamat pengantin baru buat pasangan
akk srg malas dah bawak canon gabak akk .. ekkeke skrg lebih suke pakai samsung ajork huhuh

cantik pengantin !

amirah said...

memang penat pun ai walaupun dtg mkn je. sebab perjalanan jauh dicampur plak dgn si kecik yg meligatt..balik rumah kebabommm penatt

hainom OKje said...

Cantik pink pengantin tu Aiza....
Alahai...siannya dak Nuha....penat dah yeh!

||aLeaSaRa|| said...

sukalah banner kartun tu.owh masa syawal kak lea tak larat nak pergi kenduri kahwin,menimbun2 he3..

Namee Roslan said...

tahniah buat si pengantinnn !! dah nuha sedondonn. :D

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...