Followers Remaja Purba

Thursday, March 27, 2014

Terapi Minda di GM Klang..




  • Aku suka pergi waktu tak ramai orang.. jadi agak tenang nak berjalan-jalan cuci mata tengok pelbagai barangan kat situ..
  • Dah kata nak buat terapi minda.. nak jalan-jalan..
  • Memang sungguh-sungguh kami berjalan.. tak boleh nak berhenti lama sikit kat sesebuah kedai tu sebab dak Nuha tarik tangan ajak jalan lagi.. dan lagi.. dan lagi..
  • Tapi bila sampai kat kedai yang jual mainan, segera alihkan perhatian dak Nuha..
  • Biasalah.. mana ada budak-budak tak suka mainan.. jangan kata dorang.. mak budak pun suka..

Dari dalam kedai diheretnya keluar kedai..
Memang rambang mata dia.. mainan pulak nak mainan boboy.. takmo mainan gegurl..
Tapi kami takde pun beli.. sekadar bagi dia rasa pegang belek main sekejap..



psstt: Kata buat terapi minda kat GM Klang tapi gambar yang ada takde kena-mengena pun dengan GM Klang..



  • Dah penat berjalan, dari tak ramai orang sampai dah mula sesak kat GM Klang tu, kitorang pun beransur ke tempat lain pulak..
  • Dah penat terapi minda, haruslah lapar..
  • Singgah makan di Pak Li Kopitiam.. Giant, Klang Sentral.. pernah masuk rancangan JJCM TV3.. hosnya Maria Tunku Sabri..


Tiap kali nak review tempat makan yang kami singgah mesti lupa nak ambil gambar sekitarnya..
Mungkin sebab terlebih fokus dekat anak-anak kot..

Menu pilihan: Nasi goreng cina, Nasi ayam lemon, air durian belanda..
 Aku rasa tukang masak dorang ni dah bertukar kot sebab rasanya dah tak sama macam dulu..
Ayat sentap ---> tak memenuhi piawaian tekak aku..



Nak bagi diam.. kita bagi dia buku dengan pen..


Sukalah dia.. geng gaduh takde..


Sebelah dok pilih menu.. sebelah lagi dok kira cukup ke tak duit ni.. hikhikhik..







psstt: Tak habis di situ.. bersambung pulak terapi minda di kolam ikan..




16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

syok gm

Kakcik said...

Comel gaya dia. :)

HeNRieTTa JoSe said...

xpernah sampai ke sana lagi..teringin juga nak ke sana...kena buat proposal nie...hehehe...

Zee Suhaini said...

pergi gm best tapi penat skit..sumer tempat nak kena tawaf baru puas hati..

Rizziela said...

bila la nak sampai GM lg ni..rindunyer

Aziela said...

Akak teringin la nak pergi sini, tapi takkk sampai2. Hehehe. Banyak giler barang2 kat sini kan...

Kakzakie said...

Dpt buku dan pensil memang happylah Nuha ye..

Rai Ourkizuna said...

makin pandai dak nuha bergaya..

YanaUjang said...

byk betul lokasi terapi minda tu..huhu

Petak Bunga said...

serius tukang pilih menu.
habislah org sebelah nak kena nak mebayar

MulutPayau said...

Syoknya dapat terapi minda kat GM Klang..akak tak pernah sampai ke sana...

Al Kisah said...

terapi poket kalau pergi GM klang

:: idzwa :: said...

alohalohaloh..comel nyerrr...

Nurfaezah Abdullah said...

sukanye dak nuha hehe

err air durian? fae x suka makan durian hehe.

Puan Kutu said...

dak nuha mmg comel..senang la pegi memana bawak je pen dan buku..

Nad MamaZN said...

nuha ni umo brape ek? mcm baya nayli jek :)

aiza dok area klang ke? dah dekat dh kita ni hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...