Followers Remaja Purba

Thursday, January 28, 2016

Selamat Hari Jadi Anakku..



Terima kasih mak.. sayang mak..

Amik dari en. Google..


Putaran waktu sentiasa berpusing..
Kisah yang lepas telah menjadi sejarah..
Sejarah baru pula cuba diukir..
Moga lipatan sejarah baru ini akan meninggalkan momentum terindah..

Setiap tahun..
Tarikh istimewa itu pasti akan kembali..
Sama ada untuk kita yang masih hidup atau yang telah pergi..
Tak kuharap emas permata memayungi diri..

28 Januari terbentang di depan mata..
Biarlah seharian ni bakal berakhir dengan hal yang baik-baik..


Tahniahlah pada yang telah dan akan menerimanya..
Hadiah ni je aku tak layak terima.. 
'Kalau nak bagi.. bagilah pada semua.. atau tak usah bagi langsung..' kan kan kan..




StatusHati: Jauh di sudut hati.. menanti sesuatu dari dia..


17 comments:

Rizziela said...

Esok birthday sy plak

Kakzakie Purvit said...

Happy birthday dear!
Semoga berbahagia dunia dan akhirat.

Lea Ismail said...

Betul..kalau nak bagi pada semua kan.

Selamat hari lahir buat anak ye

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari jadi

aizamia3 said...

Rizziela:
Tunggu esok
ye.. ;)

KakZakie:
Terima kasih.. amin..


Lea Ismail:
Bukan birthday anak tapi birthday mak budak a.k.a remaja purba a.k.a sayaler.. hehehe..


Nurzakiah Hanum:
Terima kasih Anum.. ;)


Malinda said...

happy besday dik...moga panjang umur,murah rezeki dan bahagia bersama keluarga tersayang...akak pon tak penah berasa brim tapi selalu keluarkan untuk mak akak je...tak dapat bebetol dapat pegang pon jadi la...kikiki

paridah said...

happy birthday moga hidup berkat dunia akhirat,

Aziela said...

Alhamdulillah... Happy Birthday Ai. Semoga terus berbahagia dan dipermudahkan. Amiin.

idzwa kamaruddin said...

selamat hari lahir kak~

JR said...

Setuju...tak semua masyarakat yg sedang sengsara dengan kenaikan harga layak terima BR1M. Kalau nak beri bantuan pun ada cara lain yang lebih adil untuk semua...

Daddy Ziyyad said...

Happy birthday!!
Abam chef masak special tak?

Tentang BR1M tu, saya setuju.

mama ka0ri said...

happy birthday!!

HasnulYakin Mohammed said...

Selamat Hari Jadi

eima said...

Happy Birthday .. betui nk bg bg kat semua ...

Suriaamanda said...

Happy birthday dear friend..

Yana Libra said...

hepi belated besday..huhu

Kira Sakura said...

hepy belated besday kak :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...