Followers Remaja Purba

Friday, January 29, 2016

Meremang..


Meremang..
'Mia.. Mia.. Mak Tam datang ni..'

'Mama takkan benarkan mia balik sana, Danny. Banglo tu tak elok!' Puan Hatila..

'Hampir semua orang kampung pernah nampak, dengar dan kena kacau dengan iblis-iblis kat banglo tu.' Imriz..

'Azriq cakap dia diganggu sebab kotorkan pokok besar kat belakang rumah tu. Lepas tu dia ada cadang lat tunang dia supaya tebang pokok tu.' Fakhrol..

'Keturunan kau tu milik aku! Kau tahu tak? Aku akan rampas anak yang ada kat dalam perut kau tu!'

#NovelMeremang oleh Ninie Othman..


Nampaknya..
Malam ni perasaan berlainan dari biasa..
Nak sangat layankan.. hah.. mohler berjemaah habiskan..


StatusHati: Maharaja Lawak Mega 2016..


3 comments:

PeRdU cINta said...

Wah menarik...

Kamsiah yusoff said...

akak dalam takut2 pun layan jugak novel dan filem2 seram mcm tu..

Kira Sakura said...

erkkk baca malam2 confirm lagi meremang tu >..<

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...