Followers Remaja Purba

Thursday, January 14, 2016

Kita takkan tahu..


Jika seseorang memberikan perhatian padamu jangan pernah bosan apalagi mengabaikannya kerana satu hari nanti perhatian kecil itu akan kamu rindukan ketika kamu merasa kesepian.. Happiness starts with you..
#SumberFB


Kita takkan tahu apa yang berlaku pada hari mendatang..
Kita hanya mampu merancang tapi DIA yang menentukan..
Kita mampu melaksanakan tapi hanya dengan izin dariNYA..

Moga 2016 ni membuka lembaran yang lebih baik dari sebelum ni.
Biarlah coretan lama yang pahit masam kelat berlalu pergi..
Aku tak nak ia terus membeku di dalam hati.. biarkan ia berlalu pergi..
Nyah kau dari hati..


JANUARI..
Bulan yang terlalu istimewa buat diriku..
Awal bulan dah dapat kan.. kita tunggu hujung bulan pulak..  
Moga sesuatu yang istimewa dan terbaik menanti di hujung bulan ni..
InsyaAllah..

Hati..
Kali ni.. biarlah aku mendengar suara hatiku sendiri..
Tidak mahu lagi 'nasihat' yang akhirnya memakan diri..



StatusHati: Aku takkan singkirkan rasa sayang ini..


9 comments:

Lea Ismail said...

semoga perancangan akan berjalan dengan lancar

norhidana miswan said...

moga tahun 2016 nih lebih baik dr tahun 2015 ye kak...

Nurzakiah Hanum said...

inshaallah

Yana Libra said...

mendalam betul ayat2 kat blog ni ye..huhu :)

paridah said...

hari ni dh 17 jan 016 cptnyalah kan bertukar harinya.

lieyalatif said...

in sha Allah ...moga tahun 2016 dimula dgn perkara yg baik dan di akhiri dgn perkara yg baik2 sahaja....

amin...

Kakzakie Purvit said...

Kita ni manusia biasa sekadar hambaNya
Mampu merancang tapi kesudahannya tetap di tanganNya.

Malinda said...

doa yg baik2 je dik inshaa Allah dapat yg baik...

Mummydearie said...

Kita teruskan berdoa semoga tahun ini dilimpahi dengan berita yang baik-baik aje. Apa lagi yang ditunggu hujung bulan ni, Aiza? Bonus ke? ^_^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...