Followers Remaja Purba

Friday, January 15, 2016

Baik buat je apa yang kita suka..


Kita terlalu memikirkan perbuatan orang lain terhadap kita..
Tapi kita selalu lupa perbuatan kita..
Adakah ia menyenangkan orang lain..??

Dalam hidup ni jangan terlalu ikut perasaan..
Berpada-padalah..
Kalau nak puaskan hati manusia sampai bila pun takkan dapat..
Baik buat je apa yang kita suka..
Patutnya kena risau pandangan Allah terhadap diri kita..


Pesanan buat abam sayang..
Perempuan ni bang..
Kalau dia kata TAK APA.. TAK PERLU.. OK.. dalam hati dia lain bro..



StatusHati: Depan mata tak nak lepaskan rindu.. dah jauh.. sasau..



6 comments:

Mummydearie said...

Susah hati jadinya kalau asyik nak dok fikir apa orang kata, apa orang suka. Lebih baik kita buat apa yang kita nak, apa yang kita suka. Kalau ada yang tak suka, nak buat macamana. Kalau kita tak buat pun, tetap juga ada yang tak suka kat kitakan...

Status hati tu setuju sangat. Lagi dekat, lagi ajak 'berperang'. Dah tak nampak depan mata, mulalah macam orang gila!

aryan azra said...

Betul tu.susah klu asyik fikir apa yg orang akan kata

Yana Libra said...

yg pesanan tu mmg betullah kan..pmpn ni ckp lain, tp hati lainn kan

anak denesor said...

hahaha ni kes rindu la ni hahah

hainom OKje said...

Betul tu Aiza, buat ajelah yg kita rasa patut. Yg penting masih dlm batas agama. Nak tunggu org tak mengata , entah bila....insyaallah, sangka yg baik baik ajelah...

Kira Sakura said...

kadang nampak salah orang je. tapi salah diri tak nampak kan kak. hurm hurm

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...