Followers Remaja Purba

Thursday, November 19, 2015

Masa tu baru nak pecah tanah


Aku masih mencari rentak untuk mencoret kenangan sepanjang di Bumi Kenyalang baru-baru ni..

Tak ramai yang tahu aku ke sana..
Pada aku.. bukan satu isu untuk aku pukul canang..
Apa yang penting..
Perjalanan pergi dan balik adalah selamat..


Bila my atok tahu, habis disakatnya aku..


Sakit perut melayan my atok yang gila-gila tu..
Aku nak menyakat, alih-alih aku yang terkena balik..

Rindunya dengan kenangan di sana..
Tapi rindu pada anak-anak lagi hebat penangannya..


StatusHati: Aku tak benci tapi aku terasa hati..



12 comments:

Yana Libra said...

hebat tu atok main fb..hehe

Yana Libra said...

eh, silap..wassap.. :p

lieyalatif said...

hahaahah boleh tahan atok tu bergurau yeak...tak kering gusi kalo dpt borak ni heheheeheh

aizamia3 said...

Yana Libra
Hehehe.. bkn tua mana pun atok ai tu..

Lieyalatif
Betul2.. sakit rahang rasanya asyik gelak..

Rizziela said...

sportingnya atok

Falsya said...

comel jer atok akak...hihihi

paridah said...

ATOK SPORTING SUKA NYAKAT CUCU..

Kakzakie said...

Itulah jgn main-main dgn atok.. dia lagi hebat haha..

Dr Singa said...

kahkahkahhhhh!!

tak sunat!!!

Malinda said...

adik pegi UNIMAS hari tu kan...adik biras akak ada belajar kat situ tau...dia pegi seminggu sebelom raya haji hari tu...kikiki...best la ada atok yg bleh lawak2 camni...dalam famili akak..banag akak yg no 3tu memang pak lawak abis...raya kalau dia takde terus jadi hambar ^_^

Suria Lekatlekit said...

atok paling awesome hehehe

Mummydearie said...

Wah, hebatnya atok Aiza ni! Seronok ada atok sporting macam ni!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...