Followers Remaja Purba

Saturday, November 28, 2015

Hati nak pergi tapi Otak belum bagi arahan


Rabu lepas..
Aku cuti rehat..
Ada urusan perlu diselesaikan.. sesambil tu jalan ronda K.L..
Selain meredah kesesakan jalanraya, redah jugak hujan..
Dah musim hujan kan..
Hujan pun hujanlah.. janji urusan selesai..
Anak-anak..?
Tinggal sekejap dekat kampung..
Berjalan berdua je kami kali ni..


Kelmarin..
Hazabedah hadap jalan sesak..
Makin teruk pulak Federal Highway dan susur Subang Jaya..
Bila hujan turun dalam skala besar dan lebat.. banjir menguasai jalanraya..
Berganda masa terbuang di atas jalanraya..


Semalam..
Sempat melihat persiapan sebelum berlangsungnya PJ Fair 2015 yang diadakan pada hari ni dan esok..
Mesti meriah tak hagak..
Aku tak pergi..?
Hati dan Otak aku tengah main one two som nak pergi ke tak..
Hati nak pergi tapi Otak belum bagi arahan..


Hari ni..
Tengah tunggu keputusan dari Hati dan Otak..
Dalam tunggu punya tunggu..
Tertidur tak sempat nak publish entry ni..
Tengok pulak anak-anak lena.. mata aku pun turut teruja..
Lena sudahnya..


StatusHati: Sendiri melakar namamu di sini..


4 comments:

Ibu Lala said...

Nak cari apa kat sana. Klw ada brg nak beli baik la pegi

Aziela said...

Akk senyum jer baca. Syukur sekarang dh kurang meredah jem.

Kira Sakura said...

hahahahaha godaan tido ni memang lain macam sikit kan kak :p

Mummydearie said...

Dalam pada sibuk berfikir katanya... sampai terlelap. Jadi, pergi ke tidak ke PJ Fair tu?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...