Followers Remaja Purba

Monday, November 23, 2015

Nikmatilah kegembiraan yang ada..



Seminggu sudah berlalu..
Banyak siri kenangan nak kucoretkan..
Masih tersimpan sebagai draft..
Biarlah dulu..
Mencari masa untuk menenangkan diri..


Aku nak gunakan masa yang ada ni dengan benda yang baik-baik yang menggembirakan hati. Apa yang patut kita sambut dengan gembira, kita gembira habis-habisan kerana bukan mudah nak gembira. Nikmatilah kegembiraan yang bukan mudah nak dapat tu..
#Novel MJ


Fikir yang baik-baik..
Buat yang terbaik..
Pasti ada jalan penyelesaian..



StatusHati: If you don't have a smile, I'll give you one of mine


7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

inshaallah

paridah said...

bergembiralah sebelum datang rasa sedih...

Kesuma Angsana said...

Salam n happy Monday. yup agree with u, betul sgt2

Suria Lekatlekit said...

hidup ni seimbang.. ada gembira & sedih. Nikmati penuh syukur

Yana Libra said...

suka status hati tu :)

Mummydearie said...

Selagi masih terbit rasa gembira dan selagi boleh merasai perasaan gembira tu, marilah kita bergembira. Jangan difikirkan sangat perkara yang mengusutkan akal fikiran. Semakin berserabut fikiran, semakin tak menentu hala tujuan hidup kita!

Kira Sakura said...

betol kak. selagi kegembiraan tu masih ada dengan kita hargai je dia. gunakan peluang sebaiknya. takkan nak meratap hiba sebelum sampai masanya kan :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...