Followers Remaja Purba

Thursday, June 25, 2015

Eksklusif takde pada bulan lain..




'SAHUR.. SAHUR..!'
'SAHUR.. SAHUR..!'

Jeritan ini akan kedengaran sepanjang bulan Ramadhan..
Kisah di SINI..


Sebelum pukul 5 pagi setiap hari dalam bulan Ramadhan..
Pasti suara beliau akan kedengaran..
Sanggup bangun awal sebab nak dengar suara beliau..
Eksklusif takde pada bulan lain..



psstt: Awak.. jangan merajuk lama-lama ye.. kita dah lupalah skill nak memujuk ni..



12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat berpuasa

norhidana miswan said...

betul tuh kak... kalu balik kg dana suke jgk time sahur sbb selalu mak bangun2 msti dia akan sekodeng umah makcik kt sebelah umah ngn umah nenek sebelah umah makcik... kalu mak tgk gelap je lampu dpr tuh msti mak call suh bangun...gitu jgk sebaliknyer, biasalha kite kadang terlajak bangun... hehhe

Kakzakie said...

Jeritan yg dirindui tapi bagus kan sebab ada tukang kejut..

Malinda said...

bagosnye kalau ada yg kejutkan time sahur...mesti meriah...akak tiap2 hari hanfon yg kejutkan dik..syukur selagi tak terlajak tido...huhuhu

Falsya said...

falsya rindu nak mak kejut time sahur kak..skang nie dh duk umah lain2, kene kejut diri sendri la gamaknye..

Zaitun said...

Salam...Kalau kat kampung ada orang pukul beduk untuk kejutkan sahur tapi itu dulu sekarang dah tak ada.

Zaitun said...

Salam...Kalau kat kampung ada orang pukul beduk untuk kejutkan sahur tapi itu dulu sekarang dah tak ada.

tiga lalat said...

salam ramadhan, semangat atok sedara mak tuu ;p

Zech Cross said...

selamat berpuasa kak.. best ada yang mengejut kan..

Puan Kutu said...

baguslah ada tukang kejut..takdelah terlajak bangun atau tak bangun langsung macam sy ni.hehe

Kira Sakura said...

besar pahala dia kan ;)

Mummydearie said...

Untung kalau macam ni. Tak payah susah hati pasang alarm merata. Kuatlah bunyi suaranya kalau berniat nak kejutkan seluruh penduduk yang nak bersahur :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...