Followers Remaja Purba

Wednesday, June 3, 2015

Lontar Peluru dalam Sukan Tahunan Sekolah SKBK


Hari terakhir sebelum cuti sekolah pertengahan tahun bermula..
Acara Sukan Tahunan telah diadakan di SKBK dak Kakak..

Aku tak meletakkan harapan pada dak Kakak sebab dia tak menunjukkan minat dalam acara balapan..
Berbanding dak Adik.. biasalah budak lelaki.. mana boleh tak join..
Kli ni dak Adik tak menang apa-apapun..
Tapi..
Dak Kakak pulak yang dapat..
Tak sangka aku.. sungguh.. terkejut jugak..
Acara yang aku tak pernah terjangkau dek fikiran dak Kakak boleh menang..
Sebab dia takde pulak nak bercerita dengan aku acara apa yang dia masuk..

Tempat Ketiga Lontar Peluru..


Tahniah kakak..
Ibu cemburu tau.. sebab zaman ibu dulu takde acara ni..
Tapi kalau ada pun, aku tak masuk sebab aku lebih menyinar dalam acara balapan.. kihkihkih..
Seronok kakak, dahlah itu pertama kali dia join.. tak sangka boleh menang..
Tahun depan, aku nak spend masa untuk hari sukan sekolah dorang..
Apa-apapun tahniah buat dak Kakak..
Cuba dan usaha lagi buat dak Adik..



psstt: Sayang awak.. rindu awak..


8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah kakak..
Hebat lah kakak ni lontar peluru..
Teringat pulak auntie dulu sekolah ambil juga acara lontar peluru dan lempar cakera.. tapi auntie tak menang apa2 huhuhuh :D

paridah said...

tahniah...sukan lontar peluru perlukan kekuatan dalaman yg jarang org ada...

norhidana miswan said...

tahniah utk kakak... cantik medal tuh

Malinda said...

assalamulaikum....tahniah pada kakak kuat jugak tangan akak ye dapat lontar jauh2...kalau unty yg lontar dgn tangan2 sekali melayang agaknye....kikiki

iryanty ahamad said...

tahniah..cik yan dulu pun pemain lintar peluru wakil sekolah..tapi sayangnya cian kalah..huhu

Mummydearie said...

Tahniah Dak Kakak! Ini mesti daripada gene emaknya ni. Sayakan dulu-dulu menyinarlah juga dalam acara balapan tapi tak tahulah kenapa sekarang ni malas sungguh nak berbalapan ni :)

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Tahniah... lepas nie mungkin boleh mencuba sukan golf atau bowling pula...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...