Followers Remaja Purba

Sunday, June 21, 2015

Merlin at Channel 702..


Ada perkara yang kita tak mampu tangani walau kita seorang yang hebat..
It's cycle of life..
No more.. No less..
#MERLIN at Channel 702..

Sampai masa kita akan kembali padaNYA..


Lewat malam tadi tengok siri 'Merlin' at Channel 702..
Dalam salah satu adegan..
Naga tu bercakap dia dah penat sebab dia dah tua..
Selagi larat dia akan berkhidmat pada tuannya, Merlin..
Tapi bila sampai masanya dia akan mati juga..
Kitaran hidup..
Tak lebih.. tak kurang..

Hanya kematian..
Kita tak mampu nak halang kerana DIA lebih berkuasa..
DIA lebih berhak pada kita..


psstt: Terfikir.. apa yang telah aku lakukan..


6 comments:

Kakcik Nur said...

Apapun - segalanya akan kembali kepadaNya juga...

Cikna said...

Xprnh tgk crte ni SBB crte omputih adik plak cukup minat...

Puan Kutu said...

fitrah hidup sampai masa pasti mati...rajin layan Merlin!hehe

tiga lalat said...

salam ramadhan, semoga semuanya diberkatiNYa., aminn ;p

Kira Sakura said...

yang hidup pasti mati :)

Mummydearie said...

Bab sampai masa harus kembali tu yang gerun sebab memang rasanya tak cukup bekalan lagi!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...