Followers Remaja Purba

Tuesday, June 30, 2015

Tawar.. tak terluah..


Penat..
Letih..
Cukuplah..
Usah dipersoalkan..
Terasa membebankan..
Bukan itu yang aku pinta..
Bukan itu yang aku mahu..
Aku tak mampu nak terima apa yang sedang berlaku ini..
Berdiam diri bukan jalan penyelesaian..

Tawar..
Tak terluah..
Tidak juga tertelan..



psstt: Di manakah rasa kasih itu.. di mana rasa sayang itu..?



15 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
moga diberikan kekuatan
moga dimudahan segala urusan.
selamat berpuasa

Daddy Ziyyad said...

Insya Allah, doa byk byk...berkat Ramadan ni...
Mana tau, menjelang Syawal yg tawar dah jadi manis

paridah said...

apapun perlu ditelan saja walau tawar tanpa rasa...

wahida said...

eh nape ni?
apa pun, harap bertenang dan zikir banyak2 ye...
insyaAllah ada jalannya...

Nurzakiah Hanum said...

singgah ptg

Nor Azimah said...

Sabar yea..

Rai OurKizuna said...

semoga dipermudahkan segala urusan akak..

tiga lalat said...

salam ramadhan, semoga dipermudahkan senantiasa., aminn

Aziela said...

Kadang rasa keliru dan lost. Don't worry...I've been there. The only solution is, kembali pada Allah. Kasih itu untuk Allah, dari Allah.

Qaseh Vee said...

perjalanan hidup byk yg x dpt dijangka . jika itu takdirnya redha dan redah saja . yakinlah bhw ada yg baik Allah sediakan di depan sana ...

Kira Sakura said...

akak......

kira doakan moga berkat bulan yang mulia ni Allah permudahkan urusan dan perjalanan akak. Allah makin kuatkan diri akak. moga semuanya yang baik2 hendakNya amin amin

Falsya said...

akak..be strong okayh..

Khai♥Rin : anies said...

mungkin dugaan Ramadan?

Mummydearie said...

Dugaan tu, Aiza. Sakit sangat rasanya tapi tak terluah. Macam boleh faham pulak perasaan tu tika dan saat ini...

Kak Aya said...

Assalam Aiza....semoga kuat menghadapi dugaan..kalau free, boleh email kak aya, rohayayusof73@gmail.com

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...