Followers Remaja Purba

Wednesday, June 24, 2015

Ranking berada di skala 8


Punca dah ada..
Masalah dah tahu..
Jalan penyelesaian je yang bermasalah..
Skala 1 - 10..
Ranking berada di skala 8..
Tiadanya aura positif di situ..
Tawar dan hambar.. gula tak cukup manis untuk digaul bersama..
Kalau sudu hilang.. kacau dengan garfu akan menambah retak sedia ada..

Aku tak boleh nak bercerita.
Makin kucuba makin lebat airmata mengalir..
Makin kupendam makin menjeruk rasa..
Apakah kesudahannya..

Simpati.. no.. no.. no..
Kenapa perlu aku simpati..
Aku dah letih nak jaga perasaan orang.. hingga perasaan sendiri terabai..
Ah!Persetankan semua itu..

Apa jua masalah.. mengadulah padaNYA..
DIA takkan pernah tinggalkan kita walau kita seringkali melupakanNYA..
Jangan sekali-kali mengadu kepada manusia..
Pengalaman telah mengajar..
Jadikan sebagai sumber kekuatan diri.. pembakar semangat..



psstt: Awak.. kita rindu kat awak..



12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:)

Kakcik Nur said...

Semoga DIA menunjukkan jalan yang terbaik dan menyembuhkan segala luka agar parut dan kesan langsung tidak kelihatan...

paridah said...

wah rindu sangat ni bersabar ya..

Malinda said...

mati2 akak ingat kuciwa dengan masakan rupe2nye rindu rinduan...takpe la Allah sentiasa mendengar...saba ye :)

Kakzakie said...

Bila tersimpul payah utk dilerai memang tempat terbaik adalah padaNya kita berserah..

❤Kamsiah❤ said...

semoga diberi petunjuk...

Daddy Ziyyad said...

ambil berkat Ramadan ni, mengadu padaNYA

Falsya said...

akak..ape pun yg akak tgh going thru skang nie, harap akak kuat okayh walau kadang2 rebah..hang in there..

eMMe said...

alaa..nape ni aiza... rileks n tenang okey.. doa mohon pada Nya...

Mummydearie said...

Semoga apa jua masalah yang melanda, akan diberi petunjuk oleh-Nya bagaimana untuk menyelesaikannya.

Nor Azimah said...

Tabah yea.

Kira Sakura said...

insyaAllah yang terbaik mengiringi akak dan keluarga :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...