Followers Remaja Purba

Thursday, June 11, 2015

Jangan dikejut gergasi yang sedang tidur..



Baru la ni nak dapat rentak jenguk di sini..
Semalam dan kelmarin aku terlibat dengan bengkel QE & 5S di pejabat..
Ada masa nanti aku share, kalau takde masa kita cerita hal lain..


Rutin harian..
Sama seperti semalam.. kelmarin dan sebelumnya..
Cuma gangguan pada emosi aku..
Bak kata rakan dalam FB..
'Jangan dikejut gergasi yang sedang tidur..'
Sekadar nak mengingatkan pada yang tak faham bahasa..
Tak kena diri sendiri bolehlah segala macam ayat bentuk penyata tersembur keluar..



psstt: Oh!Jerawat.. kenapalah kau berkenan sangat muka aku ni.. stress aku tau..



5 comments:

tiga lalat said...

salam pagi jumaat penoh barakah mak ;p

abuikhwan said...

Assalamualaikum,
Sabar, sabar...

Puan Kutu said...

perumpamaan tu..dasyat!hehe

Mummydearie said...

Ahah, disamakan dengan gergasi! Memang dahsyat~_^

Oh, samalah kita! Sebiji bawah dagu ni geram betul. Tak tahan tangan ni nak mencucuknya! Hari ni dah dapat ulcer mulut pulak!

Kira Sakura said...

klau kejut siap la gergasi tu hempap!!! ihihihihi ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...