Followers Remaja Purba

Tuesday, June 16, 2015

Berlawan dan berjuanglah..


Kita sememangnya tidak mempunyai kuasa untuk melawan kehendak dan ketentuan Ilahi.
Dugaan dan cabaran yang datang bukan saja-saja diberikan olehNYA..
Kita sendiri perlu berlawan dan berjuang agar kehidupan akan datang menjadi lebih baik daripada hari ini..
#NovelYouAreMyMr.Right


Jaga hati sendiri dulu sebelum nak jaga hati orang lain..
Orang lain belum tentu nak jaga hati kita dengan baik..



psstt: Diam bukan bermakna aku kalah, diam juga bukan bermakna aku mengalah..


12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

setuju jaga hati sendiri

Acik Erna said...

Betul la Aiza dari dulu lagi kita asek nak jaga hati orang je kan

eMMe said...

Mama, lately ni tgk entry semua kata-kata luahan... errrr... nape mama?
okey, betul tu jaga diri okey dear..

Diana Din said...

Hati sedih tak siapa tahu..

eima said...

lebih kan diri sendri dulu sebelum org lain .. klu jiwa sendri merana kan

paridah said...

kehidupan itu perjuangan yg panjang.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Betul tu. Semoga ada kebaikan untuk diri kita dan orang lain juga.

Khai♥Rin : anies said...

love yourself 1st..

Bunda a.k.a KN said...

Salam Ramadhan Al Mubarak...

Puan Kutu said...

betul..jaga hati sendiri..baru nkbfikirkan org lain..klu tak..meranalah jawabnya

JR said...

Bila dah berkeluarga ini kita akan lebih bertolak ansur, selalu terlupa permintaan hati sendiri kerana terlalu nak jaga hati mereka yg kita sayangi...

Mummydearie said...

Dah lama saya belajar untuk jaga hati sendiri sebelum menjaga hati orang. Tapi adakalanya memang terpaksa mengalah juga, mengecewakan hati sendiri!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...