Followers Remaja Purba

Thursday, March 5, 2015

Kembali bertugas..


Hari ni kembali bertugas selepas bercuti rehat sejak Rabu lepas kerana menjaga dak Adik yang dimasukkan ke dalam wad..
Kisah di SINI.. SINI.. SINI dan SINI..

Masih banyak lagi aku nak share kisah mengenai dak Adik tapi nanti ye..
Apa yang boleh aku bagitahu..
Alhamdulillah.. dak Adik sihat..
Minggu ni aku kuarantinkan dia dalam rumah..
Walaupun dia kata 'Adik dah sihatlah ibu..'
No.. no.. no..
Dengan pengasuh pun aku pesan tadi, jangan bagi dia keluar rumah..




psstt: Berjauh hati dengan abam sayang..



12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

semoga semuanya berjalan lancar

norhidana miswan said...

betul tuh kak... biar dia betul2 sihat... bdk laki mana lah reti nk duk diam2 dlm umah...

aik jauh hati... jgn ngajuk2 kak...

tiga lalat said...

Salam. Hee alhamdulillah anak dah sembuh.

Mummydearie said...

Oh, Dak Adik yang masuk hospital. I ingatkan you. Semoga semua urusan dipermudahkan dan rutin hidup kembali seperti sedia kala.

Alahai, janganlah berjauh hati selalu. Tak baik tau *_*

dorsett pink said...

Alhamdulillah, akhirnya mereka dah sembuh

Rai OurKizuna said...

semoga dak adik bertambah sihat..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam aiza,
ALhamdulillah
cecepat la up entry bab adik yer
pss: jangan jauh ati lelama ye :P

ewanthology said...

Alhamdulillah

ros_reeza said...

Semoga baik baik saja;)

Syafik Kamaluddin said...

yang penting dah sihat, alhamdulillah.

uncle gedek said...

Bagos kembali bertugas... naseb baik tak sesat lupa cari jalan gi opis...

hehe

Aziela said...

Itu semua ujian-ujian kecil. Yang paling penting, kesihatan adik. Tapi, perlu juga perhatian dan kasih saying untuk mengembalikan diri yang penat, kan.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...