Followers Remaja Purba

Monday, March 16, 2015

Aktiviti pertama di musim cuti persekolahan..


Cuti sekolah dah pun bermula..
Aktiviti pertama di musim cuti persekolahan..
Nak makan ikan bakar.. homemade by chef hubby..
Dua hari berturut-turut hubby layankan tekak gedikku yang nak makan ikan bakar..
Dua hari berturut-turut jugak projek bakar ikan dibuat waktu tengahari..
Tapi yang best.. walau panas berdenting.. tapi bila makan di bawah pondok depan rumah MIL tak rasa pun panas tu..
Cadang malam ni nak buat lagi..
Errrkk..? Tak takut ke berat badan naik balik..
Yup.. seriously aku risau tapi mana boleh tahan selera kalau pergi rumah MIL..
Pasal diet kita tinggalkan sekejap kat rumah.. kihkihkih..

Gambar tak banyak..
Kali ni aku malas nak selfie bagai..
Gambar yang ada pun hubby yang tolong ambilkan..


Kelmarin..
Ikan keli lebih banyak permintaan dari cencaru..

Nampak tak.. cuaca yang sangat panas..


Nuha asyik kena sakat je..


Semalam..
Semalam aku tak puas makan sebab geng kuat makan hubby yang banyak makan..
uwaaa... geramnya aku..


Dak Nuha tolong buai tidurkan baby..
Dia cemburu sebenarnya.. kihkihkih..




psstt: Orang lain pun sibuk juga abam sayang oii...



15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Ibu Lala said...

Kalau akk bakar dlm pemanggang ajaib aje. X kose nak ddk bwh panas tu.

Acik Erna said...

Comelnya jelingan Nuha..marah ke hi hi

Ann Ishak said...

ayo....keli bakar tu sedapnya :p

Z@i Z@mR33 said...

bestnya.tliuq tgk ikan keli tu

norhidana miswan said...

best tuh kak... mintak resepi bakar2 tuh... mcm best je

che mid said...

Nuha comel..tengok ikan-ikan dipanggang tu pun comelll je hi hi

JR said...

Saya juga suka keli bakar. Kalau ada keli bakar dengan sambalnya tu pun dah cukup utk mengenyangkan perut di sebelah tengahari...

Qaseh Vee said...

ikan keli bakar mmg sedap ...

Aziela said...

Yang buat sedap tu sebab ada perencah kasih sayang kan...? Hehehe

iryanty ahamad said...

best kan sesekali hubby melayan permintaan isteri...thumbs up :-))

Pha Is said...

tudia dak nuha.. sehat benor nmpaknyer.. hehe..
kalau diberi pilihan antara keli dan cencaru, saya pilih cencaru..!!! heheh

Norazlina Idris said...

mmg best klu masak bakar membakar utk anak2x ni. tp tu la...now musim panas...terbakar jugak tekak ni.
feel free to visit and follow superbchombi.blogspot.com

Amanda Suria said...

Amboi dak nuha..menjeling ....tajam mata dia..
Huwaaaaaa lamanya x buat bbq

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam aiza,
aloloooooooooooooo nuha
merenung tajam nampak he3

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...