Followers Remaja Purba

Wednesday, March 25, 2015

Kalau rasa hati tu dah kebal dengan pujukan sendiri..



"Terpulanglah pada sayang atas penilaian sayang..
Kalau rasa hati tu dah kebal dengan pujukan sendiri..
Sampai bila-bila tak rasa orang cuba memujuk..
Hargailah dengan usaha orang lain walaupun tidak sesempurna.."


Mana abam sayang tak pening kepala kekeringan idea..
Nak layan kerenah gedik aku bila tiap patah pujukan dia aku tepis..




psstt: "Dah buat orang merajuk.. pujuklah balik.."


8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

kan

JR said...

Kalau saya sedang marah, suatu perkara yg paling saya tak suka ialah bila orang memujuk saya. Kalau saya sedang marah saya lebih suka bersendiri kemudian meluahkan kemarahan saya dalam sekeping kertas. Kadang2 tak cukup sekeping 3-4 keping kertas pun tak cukup. Yg penting rasa satu kepuasan lepas menulis kemarahan itu atas kertas. Dan lepas segalanya kembali normal saya akan musnahkan kertas itu...

Acik Erna said...

merajuk tak cair bila dipujuk ke aiza..

Sylarius Yusof said...

Berat juga bila nak pujuk dengan pujukan yang dah tak boleh di makan ni. Suami kena fikir cara lain ni. Hehe

Kira Sakura said...

habis ikhtiar la tu cik abam akak tu hihihihihi

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam aiza,
saaaamaaaaaaaa la
iols ni pun dalam seminggu ni asyik nak merajuk jer kojernya
mood swing kekdahnya yer dop he3

Sham said...

Kesian ke abam...huhuhu...

Azian Elias said...

me n hubby bukan jenis yg pandai memujuk.. kalau gaduh, pasti akan baik sendiri.. heee..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...