Followers Remaja Purba

Thursday, March 19, 2015

Kem Masjid At-Taqwa - Aqil Baligh


Bila musim cuti persekolahan, pasti ada program yang sesuai untuk anak-anak turut serta..
Atas tujuan tersebut..
Aku hantar dak Kakak ke Kem Masjid At-Taqwa.. Kampung Bukit Kapar..
Program: Aqil Baligh.. Memperkukuh Pengetahuan ke Gerbang Alam Remaja
Bukan setakat dak Kakak, dua orang kakak sepupunya pun turut join..
Penyertaan peserta disasarkan seramai 200 orang tapi aku rasa lebih tu..


Pagi tadi (19 Mac 2015)..
Hubby uruskan sesi pendaftaran dak Kakak bersama dua orang anak buah beliau di Masjid At-Taqwa..
Petang nanti turn aku ambil dorang balik dari Kem tersebut..
Aku nak cuti tak boleh.. baru je lepas cuti panjang jaga dak Adik..





Ini pulak hari Ahad nanti..
Tapi sayang dak Kakak tak dapat join sebab hubby kena hantar aku ke Putrajaya..
Lagipun hujung minggu ni kami balik kampung..






Petang semalam (18 Mac 2015)..
Dah lama tak sarung kasut futsal..
Ni kira persediaan saat-saat akhir bagi menghadapi kejohanan futsal pada hari Ahad ni nanti..
Hubby dah pesan padaku..
"Amaran keras.. Jangan mengadu sakit-sakit badan ek.. sebab I tak pandai urut.. hahaha.."
"Hati-hati sepak bola tu.. jangan tergeliat pulak ye.."

Ni sebab pinggang aku masih belum baik sepenuhnya tapi aku kan degil..
Janji.. aku dah dapat lampu hijau..
Terima kasih ye hubby sebab izinkan aku main.. walau separuh hati merelakan..



 psstt: Tak tahan menanggung rindu padamu..



7 comments:

JR said...

Bagus juga ada kem baligh.. zaman dulu-dulu tau rahsia baligh melalui kawan-kawan yang sebahagiannya cuma temberang atau cerita mengarut dan lucah, hehehehe...

lia ummiirfan said...

husband kita gitu jugak 'bahasa cintanya' hihi.. amaran ekras tapi sebaliknya dia sayangkan kita kan.. hihi..

Nurzakiah Hanum said...

dapat gak ek

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Aktiviti cuti yg bermanfaat utk anak2 cuti sekolah ni Aiza..

uncle gedek said...

have fun balek kampong ya!

alongxp dotcom said...

baguslah ada program macam ni, jadi ilmu yang diorang hadam tu dari jalan yang betul...

Amanda Suria said...

Kem baligh..zaman kita sekolah xde kan kem2 mcm ni..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...