Followers Remaja Purba

Monday, November 10, 2014

The New Mini.. Meet me at 15 November 2014..



Hari Sabtu lepas, dalam perjalanan menuju ke Petaling Jaya melalui Federal Highway.. kami jumpa si comel ini..


 Aku bukan teruja tengok kereta ni tapi teruja tengok anak-anak..
Dak Nuha berpusing-pusing kepala dia nak tengok kereta ni..
Dak Kakak paling over, berkeping-keping gambar diambilnya..
Dak Adik.. eeemm.. sikitpun tak hairan.. lainlah kalau ibunya yang pandu.. ye dia hairan..


 
New MINI variant with 5 doors will be launched on November 15 but you can catch a glimpse of it around KL


The list of exterior paint finishes has been expanded with addition of two new metallic colours – Jungle Green and Midnight Grey – while Starlight Blue Metallic is available for the Countryman for the first time.



psstt: Moga hari-hariku lalui dengan tenang dan gembira hendakNYA..



6 comments:

Kakzakie said...

Kalau dah anak-anak pun tertarik apa lagilah mak-pak budak. Dak Adik anak ibu...

Nurzakiah Hanum said...

bestnya kalau dpt

Cik Puan Fadli said...

tak pusing² kat sini pon :( nak tgk gak....

uncle gedek said...

kalau uncle ada keta tu, pon uncle simpan dalam kaca...! haha

lieyalatif said...

fuh kalo den kayooo den beli 3 bijik bagi anak sorang satu kahkahkahkah....

amirah said...

fuhhh...cantikkk...comel bangat

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...