Followers Remaja Purba

Sunday, November 2, 2014

Tahniah.. Pahang Juara Piala Malaysia Edisi 2014..




Takpe.. sabar buat penyokong Johor Darul Takzim..
Kita tunggu siaran ulangan.. pasti JDT menang pulak..


Buat penyokong Pahang Darul Makmur pasti ramai yang gembira macam menang anugerah bila keputusan Akhir Piala Malaysia diketahui..

Tahniah buat pasukan Pahang yang memenangi Edisi Piala Malaysia kali ni..

Adat perlawanan.. ada menang dan kalah..
Bak kata abang Ben Ashaari dalam FB beliau lewat tengah malam tadi..
---> Kalau tak mampu tahan provokasi jangan tengok bola..
---> Jangan kerana sebuah piala, kita buang kawan..




Tahun depan mohon kerjasama pasukan Selangor pulak mara ke peringkat akhir ye..
Dah bosan dan penat menunggu entah bila pasukan Selangor nak tambah lagi koleksi kejuaraan yang ada..




psstt: Menunggu dan terus menunggu.. Lera..



2 comments:

Bunda a.k.a KN said...

Tahniah Pahang....

faraherda.razalan said...

Klu Selangor dgn JDT, sy tatau nak sokong mana sbb 2-2 pun sy kuat sokong. Mcm mane ni awak?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...