Followers Remaja Purba

Monday, November 24, 2014

Ceria bersama dak Nuha.. ceriaaaaa...



Hari ni mak budak lambat bersiaran kerana adanya bos kecik menemani di tempat kerja..
Belum apa-apa ibunya dah semput.. kehkehkeh..


Meh belanja sekeping gambar dak Nuha..



Pengasuh terpaksa balik kampung sebab ada kematian..
Pagi tadi hubby on the way ke tempat kerja singgah hantar dak Nuha..
Dak Kakak dengan dak Adik ada kat di kampung di rumah MIL sejak Sabtu lepas..
Dak Nuha tak boleh kutinggalkan sekali sebab takde siapa boleh jaga.. dan kebetulan wife adik ipar baru bersalin ---> akan diceritakan kemudian..

Maka hari ni seharianlah dak Nuha akan menemani aku dengan pesanan 'Jangan buat bising dan jangan nakal-nakal ye Nuha..'




psstt: Ceria bersama dak Nuha.. ceriaaaaa...




11 comments:

CikSiti said...

Nuha jadi budak yer hari ni hihi

Rai OurKizuna said...

geramnya dak nuha ni.. pipi sekebun.. hahaha..

faraherda.razalan said...

Hehehehe! Nuha yg comel. Nuha dah bsr. Dah independent. Bolehlah teman ibu. Sy pun kdg2 bwk Aydin. Khadeeja tu tgu masa bsr je. Akan kubawa jugak nanti. Heheheh!

norhidana miswan said...

dh terpaksa kan... redho jelah... oklah tu bg dia kertas ngn segala peralatan yg ada mesti seornok

idzwa kamaruddin said...

dah kenapa come lgiler dak nuha ni...meh sini nak kiss pipi pau tuh!!

Daddy Ziyyad said...

Dengan pipi comelnya...suka tgk gaya dak Nuha tu..hahaha

Aziela said...

Dia dok diam2 dan fokus jer yer...hahahaha...patuh sungguh.

Pha Is said...

dah lama x singgah sini.. kekangan line tenet.. hehe.. sekali datang tengok gambar, waa... makin sihat dak nuha ni.. hehehe

Khai♥Rin : anies said...

Fokus nyerrr

Dr Singa said...

jangan nakal nakal je Nuha!!

Sura Mohd said...

comeynya dia...pandai dia bawak diri kat tempat kerja tu..:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...