Followers Remaja Purba

Thursday, November 13, 2014

Kuch Kuch Hota Hai..



Kuch Kuch Hota Hai..
Sesuatu berlaku di dalam hatiku..


Tiba-tiba rasa macam nak pergi ke tempat yang rileks dan tenang..


psstt: Bertabahlah wahai hati.. Aku percaya ada hikmah disebalik apa yang telah DIA tentukan..




16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sabar ya

JR said...

Kalau nak cari tempat yang damai dan tenang, pergilah berehat ke mana-mana pulau yg orang belum duduk atau bersantai dalam gua tengah hutan atau berkurung saja dalam rumah dengan menutup semua TV dan apa-apa benda lain yang boleh keluarkan bunyi...hehehehe...

eika_jps said...

bersabar ya...

semoga apa yang terjadi ada hikmah disebaliknya...amin

Nor Azimah said...

takyah gi jauh-jauh..gi masjid je, he he,..jangan marah.

Fazleyatul Aini said...

semoga baik-baik hendaknya

lieyalatif said...

setiap yg berlaku ade hikmahnyer...anggap ianya ujian kecil dari Allah ....sabar key....

eh nak pi mane tu...lieya nak polo leh heheheheehe

amirah said...

Dia lah sebaik2 perancang...

ArELeEz said...

Tum Paas Aaye, Yoon Muskuraaye
Tum Paas Aaye, Yoon Muskuraaye
Tumne Na Jane Kya, Sapne Dikaaye
la3..

eh2, t'kuch2 hota hai la pulak! ha3..

eMMe said...

ape yg berlaku Aiza? ce habaq skit...
ape pun yg berlaku tabah kan hatimu... Allah bersama kita... InshaAllah...

Kakzakie said...

Kuch hota hei tu cintan-cintun kan mesti happylah betul tak...

norhidana miswan said...

amboih nk gune tajuk sama ngn tajuk filem jgk...

faraherda.razalan said...

Kenapakah?

AMIIZAA said...

sabar aiza...kak mieja doakan aiza sentiasa dalam lindungannya, amin....

CikSiti said...

insha Allah pasti ada hikmahnya

Daddy Ziyyad said...

kabi kushi khabi gam?
hahaha

fazianbatrisyia said...

setiap insan ada ujian khas buatnya...bersabarlah itu lebih manis walaupun pahit

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...