Followers Remaja Purba

Wednesday, June 11, 2014

Best agaknya tidur bawah katil..



Kalau Dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha tidur, lasaknya usah cakaplah.. tak cukup tangan, kaki pun boleh naik ke muka kita.. berpusing-pusing cara tidurnya..
Tapi antara dorang bertiga, lasak lagi dak Nuha.. macam kat SINI..
Dah letak penghadang pun masih boleh lepas..

Best agaknya tidur bawah katil tu..




Sampai tak perasan dia tidur kat sebelah si Katak cik Kembung tu..





psstt: Countdown.. 4 hari je lagi sebelum 'back tu school'..




12 comments:

PetakBunga said...

lena sungguh tu.. mimpi apa tu?

Kakzakie said...

Hihi.. tapi hairannya dia tak sedar dan terus sambung tidur juga tu yg kesian...

Cik Asma BLuppy said...

uishhh. mimpi gadoh ngan otomen ke sampai jatuh bawah tu? hehe

Nurzakiah Hanum said...

hehe

idzwa kamaruddin said...

hehehe..kena sgt tuh!

Rai Ourkizuna said...

bangun2 ngadap katak ye dak nuha.. jgn terkejut nanti sudah la.. hehe

amirah said...

best la tu maknanya ibu..hihi

Mar Mansor said...

hihi..best sangat tu..bawah katil ke..sebelah cikkembong ke janji tidowww

Nur Shazira Md Idros said...

tidur bawah katil mesti la best.. sejuk je.

Nur Shazira Md Idros said...

tidur bawah katil mesti la best.. sejuk je.

JR said...

Masa kecik2 dulu saya juga pernah tertidur bawah katil, tapi bila terjaga rasa panas seluruh tubuh, berpeluh!!

uncle gedek said...

kang masok lipas dalam seluar, baru terkejut!

haha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...