Followers Remaja Purba

Thursday, June 26, 2014

PJ International Fair 2014 - Folklore Festival (1)



Habis je perlawanan bola tampar pagi tu, aku dan beberapa rakan pejabatku terus menuju ke PJ International Fair 2014 - Folklore Festival (Festival Kesenian Antarabangsa) yang berlangsung Sabtu lepas..


Peluang berselfie digunakan sepenuhnya bersama-sama kengkawan officeku.. Melihat-lihat suasana sekitar sambil berselfie.. tak cukup cik Nikon, kita guna pulak monopod.. Orang lain takdelah kemaruk macam aku berselfie macam tu tapi biarlah.. bukan selalu buat kerja gila kat tetengah jalan macam tu..



Sebahagian memori kegilaan berselfie kami..

 

 

Sejarah Awal Petaling Jaya..



 









Gambar ni aku cilok dari FB MBPJ..



Dengan abam peronda pun jadi..


Bukan senang dapat bergambar kat tetengah jalanraya yang sentiasa sesak itu..


Pentas utama..

Sekitar depan bangunan Dewan Sivik tertumpu dengan aktiviti untuk kanak-kanak..


Masterchef...


Ada demo masakan dari beberapa buah negeri dan negara..
Tapi aku cuma beli laksa Johor.. eemm.. teringin nak rasa..
balik rumah makan.. eemm.. ok jugaklah rasanya..


Dapur Minyak Tanah di Stall Negeri Johor..



Ada macam-macam aktiviti sepanjang Festival tu tapi kami lebih tertumpu pada seni persembahan yang dipersembahan dari pelbagai negeri dan negara..
Memang happeninglah masa tu.. panas membahang tapi tetap gagah berjalan sekitar P.J tu..



psstt: Bersambung..



7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

meriahnya

Kakzakie said...

Payung warna-warni buat posing cantik kan:)

PetakBunga said...

pernah tgok dapur minyak tanah.. rugi tak simpan dulu2.. rosak gitu je..kalau tak dah jadi antik..
wah, aktif betul pasukan bola jaring ni..hi

Kausar Amin said...

wahhh bestttt..walaupun panas terik yg penting enjoyyy

JR said...

Dah lama tak nampak dapur minyak tanah...

UmmuAidan-Arissa said...

puas hati dpt berselfie kat tmpt yg selalu busy giler tuh yer...rindu plak kat PJ tuh ..dl kat tpt tuhlah dok sll pusing2..

logorithm said...

Hahaha... selfie-menyelfie. Rasa teringin pulak nak beli monopod. :-p

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...