Followers Remaja Purba

Friday, June 13, 2014

Selfie bersama Ustazah dak Adik



Dalam FB ustazah dak Adik..



 Kata-kata dari ustazah dak Adik..
'Hanya 4 orang ni sahaja yang hadirkan diri masa kelas ganti hari tu..'
'Walaupun dak Adik seorang yang tak reti duduk diam dan nakal tapi ustazahnya suka pada dia..'




psstt: Minggu depan bermula sesi persekolahan selepas sakan berehat sepanjang cuti sekolah pertengahan tahun..

psstt: Rindu dengan dak Adik.. dia sorang je kat rumah atok dengan wannya kat kampung..




11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala comelnya

Aziela said...

Rajinn adik pergi sekolah ganti

Kakzakie said...

Mesti empat murid inilah juga yg disayangi cikgu. Yg pasti ibu-bapa anak-anak ini juga ambil berat..

Ema Johari said...

4 orang yang bertuah dapat berselfie dengan ustazah....itu tandanya anak rajin untuk belajar.

ZazaMyMoon said...

semangat pergi sekolah yer dik..
jgn malas mcm perangai makcik dulu2 hehehe

Rai Ourkizuna said...

lawa ustazah dak adik.. hehe

PetakBunga said...

yg nakal tu yg selalu diingati.

Daddy Ziyyad said...

ustazah muda ni :)

eelobor said...

huhuhu.... 4 orang jer?

JR said...

Hanya mereka yang bersemangat berkobar2 saja rajin ke kelas ganti...

Cik Asma BLuppy said...

rajinnn dak adik g kelas ganti. btw, selamat kembali ke sekolah ye.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...