Followers Remaja Purba

Thursday, May 8, 2014

Dengar suara tapi orangnya takde..



Biasanya kalau dak Nuha 'terlepas' dari atas katil, pasti aku tersedar.. tapi malam tadi langsung tak perasan.. lagipun malam tadi aku tidur agak lewat dari biasa..
Masa dak Nuha menangis tu, dengan mata terpejam aku dok raba kiri kanan aku.. kot-kotlah dia beralih tidur dok celah ketiak babah dia pulak.. tapi takde..
Makin lama makin kuat suara dia..
eemmm.. tak lain dah ni.. terjun dari katiller ni..
Ingatkan kat bucu katil je.. rupa-rupanya kat bawah katil.. menangis sebab takleh keluar..
Hahahaha..
Menangis takut rupanya dia..
Sekejap je pun.. angkat letak atas katil selimutkan balik.. lena sampai ke pagi..
Pagi tadi lepas babah dia uruskan dak Kakak dengan dak Adik pun dia tak bangun.. biasa senang je bangun..
Mimpi indah masa tidur bawah katil tu agaknya..





psstt: Sibuk dengan rutin harian memandangkan esok akan berkursus di luar kawasan..




18 comments:

lieyalatif said...

kehkehkeh...mcm mane la nuha leh terselit bawah katil...mujur kejap jek pujuk...kalo tak, dgn kite2 takleh lena...

idzwa kamaruddin said...

uhuhuuu....

Nurzakiah Hanum said...

ala cianya dia

amirah said...

kami dah lamaaa sgt tak tidur atas katil ai...sebab anak2 kuat ngigau berjalan..sama je dua2.

Nizam.Ariff said...

teringatkan anak aku dulu... malam-malam kena kutip dia merata-rata...kadang2 di dapur, kadang2 di bawah sofa...pesen tak nak tidur malam.

Nizam.Ariff said...

teringatkan anak aku dulu... malam-malam kena kutip dia merata-rata...kadang2 di dapur, kadang2 di bawah sofa...pesen tak nak tidur malam.

ZazaMyMoon said...

hahha ingatkan mama nuha kat bawah katil.. adoii budak2 skrg

ewanthology said...

buas sgt tidonye yu

Daddy Ziyyad said...

Nasib tersedar dengar..kalau tak dak Nuha terus tertido bawah katil sampai pagi.hahaha

Kakzakie said...

Ya Allah... sampai bawah katil! Betul-betul lasak anak dara kecik ni tau. Sampai tertidur dan jaga baru sedar ada bawah katil. Kesiannyaaa...

norhidana miswan said...

nih nk tanya nih kak, yg ganas tido mak nyer ke dak nuha nih heheheh

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kesiannya dak Nuha dah tido bawah katil rupanya.. kena halang dengan bantal juga tu Aiza supaya tak jatuh lagi..

logorithm said...

Dia sebenarnya bersyukur dapat tidur atas katil selepas merasa tidur bawah katil. Hehe...

Jay Ar said...

Nasib baik tak tersangkut bawah katil tu...kalau tidak kena panggil bomba pula, masuk TV dan paper Metro..hehehehe..

Petak Bunga said...

luth pernah sekali terjatuh dr katil..nasib baik ayah dia tidur kat bawah..

menjerit ayah dia..tiba2 buah nangka jatuh tgah syok tidur..

masa tu kita dalm bilik air waktu subuh..dia cr kita x de..merayap cr mak dia lah tu..

ros_reeza said...

masuk bawah katil, pastu tak leh nak keluar sendiri :)

UmmuAidan-Arissa said...

Jatuh katil sampai tergolek bwh katil yer dak nuha...ciannya..sib baik tak per per...:)

Kira Sakura said...

Alorhhhh sian. Tak trauma ke dia kak?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...