Followers Remaja Purba

Wednesday, June 25, 2014

Perlawanan Bola Tampar di Bangunan Persekutuan, P.J



Hari Sabtu lepas telah diadakan perlawanan bola tampar di Bangunan Persekutuan, P.J.
4 pasukan terlibat dalam perlawanan tersebut iaitu:
  • Hang Tuah (MERAH) - tempat ke 4
  • Hang Jebat (BIRU) - tempat pertama
  • Hang Lekir (OREN) - tempat ke 2
  • Hang Lekiu (UNGU) - tempat ketiga

Tahniah dan terima kasih buat semua kerana meluangkan masa hujung minggu menyertai perlawanan ini.
Posisi aku..? Simpanan je yang kena main kerana kekurangan pemain..


'Bukan pandai main.. bila bola sampai kat aku, aku elak..' Kahkahkah.. memang melampaulah tu kan..
Aku berterima kasih pada seorang lagi pemain yang lewat sampai dan dia bersama yang lain bermain hingga ke akhir dan berjaya.. ---> Korang memang ohsemlah sebab tak marah kat aku.. kihkihkih..



Sebahagian memori bersama geng office aku..

Bertahun dah memasing tak main bola tampar kot..





Panas membahang + silau dek cahaya matahari..



Selepas perlawanan.. sesi bergambar bersama pasukan..

Hang Jebat..

Hang Lekir..

Hang Lekiu..

Hang Tuah..



Habis je perlawanan bola tampar tu, aku dan beberapa rakan pejabatku terus menuju ke PJ International Fair 2014 - Folklore Festival (Festival Kesenian Antarabangsa) yang sedang berlangsung  ketika itu (20 - 22 Jun 2014)..





psstt: Nanti aku kongsikan keceriaan kami sepanjang di Festival tersebut..



5 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Meriah sungguh perlawanan tu Aiza.. akak main bola tampar ni masa sekolah jer Aiza.. punya lama tak main :)

Daddy Ziyyad said...

waaaaa...bola tampar pun main, aktifffff..bagus....igt kan ping pong aja....:)

uncle gedek said...

Simpanan la best... boleh cuci mata!

Tihara said...

wow happening, best bersukan ni :)

UmmuAidan-Arissa said...

rajin sungguh dia bersukan..sy nie kaki bangku dr dulu lagi...heheh

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...