Followers Remaja Purba

Thursday, June 12, 2014

Bila besen menggantikan kolam mandi..



Dak Nuha sukalah bila aku ajak dia mandi..
Besen besar pun jadi..
Sebenarnya hubby malas nak layan permintaan aku untuk pam kolam mandi yang digunakan kat SINI..
Takpe.. Nuha.. besen pun besenlah..
Dah dak Kakak pulak merengek nak mandi sama dengan dak Nuha..
Sengaja je dia dekatkan diri dekat dak Nuha.. dapat main renjis-renjis pun jadilah..
Dapatlah dak Nuha mandi sekejap dalam besen tu..
Sebelum jadi perhatian lebih ramai bebudak kat depan rumah, baik dikemaskan..
Marah dak Nuha tak dapat main air.. tapi dia sambung main air dalam bilik air pulak dengan kakaknya..
Tu nasib baik dak Adik kat rumah atoknya, kalau tak dia bukan kira.. kita tak bagipun, dia tetap mandi jugak..




Tak boleh tengok lelama.. aku pun rasa nak join sama..





psstt: Ok.. lepas ni tak boleh dah nak membazir ye anak-anak..




No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...