Followers Remaja Purba

Friday, June 20, 2014

Main-main ye dia..



Hampir dua minggu abah, mak mertua, abang dan adik ipar kembali dari menunaikan umrah..
Alhamdulillah keadaan mereka sihat dan moga terus sihat dan kuat dalam menjalani kehidupan seharian hendakNYA..

 

Ni kisah sebelum..
 
Dak Nuha mencuri tumpuan ketika orang lain sibuk mengemas..



Menyakat dak Nuha dengan beg besar ni..

Ingatkan dia menangis.. lagi dia suka ye ada..


Kita buka penutup beg tu.. dia tarik tutup balik..


Dak Adik pulak menyakat..




dak Kakak pun sama..
alahai anak-anak..





psstt: Nak pergi jalan-jalan cuci mata kejap tengok apa yang menarik di Festival Antarabangsa Petaling Jaya 2014.

 



9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala cutenya

idzwa kamaruddin said...

comel jeeee :)

Kakzakie said...

Makin dia suka sebab benda baru kan... Bila besar kelak tengok gambar ini mesti semua gelak-gelak:)

norhidana miswan said...

amboih2 lagi dia suke ada lah ek

azieazah said...

Laaa muat pulak dia dalam luggage tu..

Pha Is said...

hahaha.. boleh plak duk dalam tu..

uncle gedek said...

jangan terlupa tertinggal dalam tu sudah...!

hehe

Hafez Zahruddin said...

Hehehe, anak saudara saya pun suka main macam ni. lepas tu mintak saya tolong tarik...

Hafez the Great
saya nak capai 68kg!

UmmuAidan-Arissa said...

nampak selesa gak dak nuha dok dalam tuh..tak kena zip ke beg tuh..:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...