Followers Remaja Purba

Saturday, March 22, 2014

Cuti Sekolah penggal pertama bagi tahun 2014..




  • Cuti Sekolah..? Bermula dari 22 - 30 Mac 2014.
  • Jangan disebut kata nak balik kampung kat dak Kakak dengan dak Adik.. kalau boleh masa tu jugak diajaknya kita balik..
  • Aku belum buat keputusan nak hantar ke tak ke rumah atok dengan wan dorang..
  • Dalam masa yang sama.. nenek a.k.a pengasuh kat P.J dah bertanyakan anak-anak.. 'hantar anak-anak tak kat sini..'
  • Pengasuh kat umah aku pun takde masalah.. waktu cuti sekolah hantar kat dia pun takpe..
  • Tanya hubby.. dia tak kisah.. lagipun seminggu je kot..





psstt: Selamat berhujung minggu buat semua..





8 comments:

t.a.t.a said...

Selamat berhujung minggu juga.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bila cuti sekolah ni akak hantar anak akak ke Program Daurah Di Masjid Negeri Shah Alam aiza, terisi sikit program cuti sekolah dorang.
Selamat bercuti..

Iryns Ahmad said...

selamat berhujung minggu....

Daddy Ziyyad said...

anak saya yg bersekolah, cuma yg sulung tu..maybe 'pos' la kat kampung kejap musim cuti ni..haha

Pha Is said...

ramai sanggup jadi pengasuh ni.. hehehe

ewanthology said...

jalan raya confirm jem

ros_reeza said...

Salam pengenalan :) Ros datang follow sini :)

amirah said...

seronokla dorang ye..rasanya mana2 pun okey tu sebab cuti kan...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...