Followers Remaja Purba

Wednesday, March 26, 2014

Patutlah sunyi je..



  • Semalam.. seharian aku berada di luar kawasan..
  • 'Patutlah sunyi.. takde aksi ketuk-ketuk pintu rumah kengkawan..'
  • Bila dak Kakak dengan dak Adik takde, aku pun tak tahu nak bercerita apa..


muuaaaahhh.. sayang Kakak.. sayang Adik..





psstt: Moga kita semua sihat dan kuat hendakNYA dalam menjalani kehidupan seharian.. insyaAllah..




17 comments:

ZazaMyMoon said...

X sanggup kalau brjauhan dgn anak2 kannn..
Rasa rindu kat diorang membuak2.. Boeh jd sawan kalau x jmpa anak sehari.. *over x mak mcm ru?* hahaha
Nway morning mak budak ;-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rindu melanda tu Aiza :)

Nurzakiah Hanum said...

ala tomei2

Kakzakie said...

Nha pun sunyi tak ada kawan di rumah. Tengoklah keletah dia tu. Manalah org tak geram:)

Petak Bunga said...

rindu ye

Rizziela said...

:D

Rai Ourkizuna said...

bila diorang ada rasa cam riuh sangat.. tapi kalau takde rasa sunyi pulak kan..hahaha..

ps..kak..esok masuk opis?

Cik Puan Fadli said...

pos anak² blk kg ke, u....

:: idzwa :: said...

muahhhh syg dia balik :D

JunAina said...

Alahai...comey dgn muncong2 mulut tu.

norhidana miswan said...

jgn senyap lama2 kak...

Daddy Ziyyad said...

ceritalah tentang " cerita di luar kawasan tu" :P

Fiza Rahman said...

Tengan merindu gak ni. Rindu ngan anak bujang yg dah selamat di export ker rumah atok dia ☺

Dr Singa said...

melawat kawasan..?

UmmuAidan-Arissa said...

Patutlah semalam takder kunjungan..rupa2 nya melawat kawasan yer..:)

Pha Is said...

amiin..

amirah said...

memang sunyi je kalau anak2 takde...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...