Followers Remaja Purba

Monday, March 31, 2014

Semoga Allah memberi kekuatan kepada mereka semua



  • Selamat kembali ke sekolah buat anak-anak semua..
  • Moga ilmu yang dicurahkan oleh para guru untuk anak-anak semua tidak dipandang remeh..
  • Moga usaha dan doa yang berterusan bakal membawa kejayaan yang cemerlang dan seterusnya membanggakan ibubapa dan menjadi harapan negara..
  • Moga anak-anak di luar sana tidak membuang masa dengan perkara yang tidak baik, sebaliknya berusaha membentuk jati diri agar tidak terpesong dari landasan.




psstt: Bertahanlah buat semua yang terlibat dalam operasi SAR dan bertabahlah buat semua keluarga mangsa.. Semoga Allah memberi kekuatan kepada mereka semua..





13 comments:

Kakzakie said...

Sunyi balik dah rumah kakak bila tinggal seorg di rumah. Rasa macam tak puas pulak cuti sekolah seminggu..

Rizziela said...

sekejap ajer cuti seminggu kan

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah pagi

t.a.t.a said...

Hahaha, makin sibuk la jalan raya.

Rai Ourkizuna said...

penat drill anak buat homework malam tadi..hahaha.. padan ngan muka kami.. last minute baru nak siapkan..

NM03 said...

jalan kembali sesak... piewwwwww

norhidana miswan said...

amin2... moga terus tabah n bersbr

Fiza Rahman said...

Bila skolah dah start. Kita jadi stress sebab jalan pon start sesak.

Nieyl said...

sunyi bler anak2 dah ke sekolah yea..:) Singgah petang kat sini..:)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

terasa cepatnya masa seminggu berlalu.. semoga segala urusan berjalan lancar..

acik idah said...

Cuti sekolah nie tak kemana pun... sebab anak2 buah ramai kat rumah... nak jalan tak muat kereta pula nak bawak kesemuanya... :)

Kira Sakura said...

semoga berjaya dunia dan akhirat amin :)

amirah said...

ahmad lepas cuti ni susah balik dah nak pegi sekolah...lahaiii...susah nk pujuk balik...huhu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...