Followers Remaja Purba

Tuesday, March 11, 2014

Seronok dia dapat gedik manja kat babah dia..




  • Hari ni dak Nuha seronoklah.. babah dia ada kat rumah..
  • Bangun pagi tadi pau babah dia nasi lemak..
  • Babah dia siap post gambar tunjuk kegedikannya..

tengok tu..

Budak belum mandi pagi.. terus carik sarapan dengan babah dia..





psstt: Dalam kita gembira masih ada yang berdukacita..

last psstt: Moga usaha dan bantuan bagi mengesan kedudukan pesawat MH 370 dipermudahkanNYA..






12 comments:

Falsya said...

Comellll..anak ayah ye...;)))

Semoga dipertemukan dan semoga di permudahkan segala urusan mencarik..amin3..

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Geram tengok dak nuha ni... Sedap ye mkn nasi lemak tu ye..
Ya Allah permudahkan urusan pencarian MH370 itu.. Amin

t.a.t.a said...

Bismillah.

Kakzakie said...

Eleh... auntie terkilan tau tak dapat tengok Nuha jadi flower girl..

Tengoklah besar betul mulut nak tunjuk ibu punya sedap nasi lemak ye:)

Irfa said...

sy x sampai hati nak bergumbira
terbayang family yg menunggu berita ttg mh370

Knor said...

nampak seronok aje dik nuha ni..org ambil gambar dia...mkn sorang aje ke?..byk tu..

amirah said...

hehehe....betapa nak tunjuk kat ibu dia sedapnya dia makan nasi lemak...

:: idzwa :: said...

amboiiii sedap nyerrrr!

Pha Is said...

tudia.. muka macam tengah jerit "this is spartan..!!!" je.. ehehe

hainom OKje said...

Tulahkan Aiza....dlm kita gembira.....ada orang lain yg derita....sedih!....Sukalah Nuha...babah ada boleh nakan nasi lemak hehe

UmmuAidan-Arissa said...

comelnya budak yg pau babah dier punya nasik lemak..tahan pedas jugak kan dak nuha nie...heheh

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...