Followers Remaja Purba

Thursday, March 13, 2014

Hadiah dari Timeless Style.. blogger ummiross..



  • Sepatutnya entry ni pertengahan bulan Februari lepas tapi sebab masa tu aku dalam keadaan yang sibuk memikirkan beberapa perkara lain, itu yang tertangguh..
  • Tak sangka dengan join segmen yang dibuat oleh blogger ummiross, melayakkan aku mendapat sehelai kain Ratna Dewi yang cantik..
  • Aku sebenarnya tak tau yang aku salah seorang yang menang sehingga ummiross komen kat blog aku..
  • Terima kasih buat ummiross atas pemberian tersebut..

Ratna Dewi yang aku terima..


dari blog Salam Borneo.. ummiross..




psstt: Semoga usaha dan bantuan yang diberikan berjaya menemui pesawat MH 370..



17 comments:

ummiross said...

hehe..terima kasih juga ye atas sokongan, ummi amat2 hargai :)

msredcheesecake said...

tahniah... cantik kain tu, leh wat baju raya...

Kakzakie said...

Tahniah!! Boleh buat maxi dak kakak dan Nuha ni.. cantik.

Khairul Bariah said...

tahniah...join segmen terus dapat hadiah :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam aizamia3..
alhamdulilahh..rezeki kan..
tahniah tau..
mmg meletops la kain tuu :)

Pha Is said...

tahniah. lawa kain tu..

HeNRieTTa JoSe said...

Cantiknye akk...klu rietta, rietta dh buat bju kurung...cr kain satin....

Ema Johari said...

tahniah...kainnya cantik... cepat-cepat hantar kat tukang jahit.

n O e s u h a i m i said...

tahniah ... serius cantik kain tu...boleh buat baju raya.. :)

Amanda Suria said...

Wah...tahniah...cantik bangat kain tu...

ZazaMyMoon said...

Cantikkkkk.. Suka kombinasi kaler kain tu..
Kalau x nak bagi lah kat iolls ye hehehe

ZazaMyMoon said...

Cantikkkkk.. Suka kombinasi kaler kain tu..
Kalau x nak bagi lah kat iolls ye hehehe

anyss said...

Assalamualaikum,
Tahniah!
Hadiahnya memang gojes! cantik sangatttttt!

norhidana miswan said...

waaaa cantik kain nyer.... boleh jd kan kain raya nih

UmmuAidan-Arissa said...

alhamdulillah rezki dpt kain yg memang cantik..leh buatraya tuh ..hehe

Khai♥Rin : anies said...

tahniah3!
bleh buat bj raya ni ;-)

amirah said...

cantikkkk nyaaa...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...