Followers Remaja Purba

Thursday, October 3, 2013

Tempias dunia masakan Hubby


  • Sejak hubby sibuk dengan dunia masakan beliau, aku pun turut terkena tempiasnya..
  • Bukan tempias nak masak tapi perut asyik lapar nak makan..
  • La ni hubby komen aku dah kembang..
  • Camane tak kembang.. hubby masak sodap.. ditambah pulak dak Kakak mesti nak makan nasi lepas balik sekolah..
  • Aku..? takkan tengok je.. mestilah join sekali..
  • Sudahnya.. kembang membanglah aku..
  • Sekarang.. aku cepat penat.. macam tak larat nak bawak badan sendiri..
  • Tu belum lagi nak kendong dukung dak Nuha..
  • Ish.. tak boleh jadi ni.. kena turunkan balik berat badan..



psstt: Moga hubby berjaya dengan dunia masakan terkini beliau.. jangan gabra, rileks je.. enjoy your moment..



12 comments:

bujal X said...

apa signature dish abang? cewahhh~~

Nurzakiah Hanum said...

wow
hai singgah pagi

Kakzakie said...

Kalau Ai kembang macam Nuha tak apa comel:)

amirah said...

takpela ai. berisi tanda bahagia tauuu...asal sihat badan syukur

Cho Zila said...

bestnyer dapat makan sedap2.. tapi tuler risau gak kalau dah tegur gitukan...

Rai Ourkizuna said...

suka gulai kambing masa kenduri.. hehehe..best!

ummuaidan said...

adatlah kan kalau berada dekat ngan dunia makanan nie..tambah2 yg sedap dan free..sapa tak tergoda..huhu

anitadiana said...

tak pa lah ...janji hati senang dan abg sayang sudah..he..he

Al Kisah said...

hari hari pekena c.k.t

Acik Erna said...

tu la masaalah acik mia..tang nak turunkan berat badan tu..susaaahhh la sangat he he..lagi dah berumur ni..puas diet kurangkan makan la..tak kurus2 juga..rugiiii je baik acik makan puas2 he he

Kesuma Angsana said...

oklah janji badan sihat sudah hehehe

Daddy Ziyyad said...

Fulltime bukak restoren ke sekarang?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...