Followers Remaja Purba

Monday, October 28, 2013

Kesan Migrain..



SABTU:
  • Dak Adik mengikuti rombongan sekolah dia ke Shah Alam dan Serdang..
  • Berjalan sakanlah dia..
  • Aku tak dapat temankan dia memandangkan dak Kakak ada kelas Iqraq..
  • Sunyi sekejap rumah.. 
  • Kalau tak.. hiruk-pikuk rumah bila dak Kakak dengan dak Nuha kena sakat dengan dak Adik..


AHAD:
  • Sekarang tak dapat nak gedik santai kat luar memandangkan cuti hubby tak menentu..
  •  Ditambah pulak musim hujan..
  • Makanya berkampung jelah dalam rumah..
  • Dan.. migrain pun menyerang dikala tiba-tiba bangun dari tidur disebabkan bunyi guruh..
  • Akibatnya.. tak cukup tidur aku malam tadi..
  • Pagi ni.. tekak rasa pahit dan mual kesan dari makan ubat migrain malam tadi..
  • Dah rasa macam mengandung pulak.. hehehe..




psstt: Lambat bersiaran gara-gara masih terasa kesan migrain semalam..



17 comments:

ch000tz axoera ヅ said...

kembali bertandang setelah lama menghilang :D how r u bro.....

Kakzakie said...

Kesiannya... Bila kena migrain apa pun tak selesa. Mata pun rasa macam nak tercabut, denyut kepala tu yg tak tahan... Harap dah makan ubat tu dapat kurangkan sikit..

Nurzakiah Hanum said...

bahaya gak kan

faraherda.razalan said...

Bgn tido mengejut eh? Sy pun lately klu pening pala, pyh nak reda. Dah tido pun, terasa2 denyut.

Syazana Zainn said...

jaga kesihatan ye :)
stress kot.
sbb tu migrain huhu

Cho Zila said...

gituler keadaanyer nak buat camnerkan.. sabojerler.. dah ok tak sekarangni???

:: Mrs.Eady :: said...

take care :)

ummuaidan said...

susah jgk kan bila ade migrain nie..takperlah rehat cukup2 yer..:)

asyifa mustaffa said...

Aduhh...mmg x tahan klau kena migrain tu...

Hanis Azla said...

As-salam..

semoga cepat sembuh.. pening biasa pun dah tak tahan inikan plk migrain.. take care ya..

Cik Ecah said...

huhu kalau migrain dtg apa pun xblh...
ce minum air masak bnyak2 kak... :)
sehari minum lebih 1.5 liter blh jugak utk elak sakit kepala..
InsyaAllah...

ch000tz axoera ヅ said...

meroyan! lupa ingatan hahahahaha baru kembali kepangkal jalan =))

sajer mood maen nyorok2 hhahaha

Puan Kutu said...

kesiannya..sy klu pening skit dh rimas,tak boleh bayang org migrain macam mana.huhu

Cikda said...

makan aktif fast.. moga aktif semula..

amirah said...

saya kalau mkn ubat migrain pun macam x jalan je ai..kena tidooo cukup2 je

Khai♥Rin : anies said...

kena etra tido tu..kalu x nnt semua keja x dpt nk d settle kn

pha is said...

rilex dulu.. bagi migraine tu hilang..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...