Followers Remaja Purba

Wednesday, October 16, 2013

Aidiladha yang tak lengkap..





Dak Kakak dan dak Adik..


Dak Nuha yang takmo bergambar bersama..
Kita pujuk dia menyorok pulak..


Tengok tu..


Pantang nampak cik Nikon.. mula nak memegang sama..


Dak Adik ni ada masa senang nak pujuk bergambar.. 


Bersama anak atok sedara..


Dak Nuha bersama dak Kakak dan dak Adik melihat 'pengorbanan' seekor lembu dan 3 ekor kambing..
Pengalaman pertama anak-anak melihat 'pengorbanan' tersebut..






psstt: Dak Kakak langsung takmo keluar rumah lepas tengok sesi 'pengorbanan' tu..

last psstt: Aidiladha yang tak lengkap tanpa kehadiran hubby..



20 comments:

makchaq said...

Salam..

Siannya raya tak de babah.. Lan pegi mana?

PakcikLie PCL said...

owh suaminya kerja...alahai kesian, ni kira pengorbanan jiwa anak beranak jugaklah kan.
yg penting masih ada dia walau bukan di hari pertama beraya. #selamat hari raya korban.

Queen Teratai said...

eh.. mana en. hubby tu kak ai? geramnya tgk nuha tu.. isk. isk. isk.

ummuaidan said...

salam eidhuladha,
comelnya dak nuha nie dok lari2 dr mamarazi..hehe

YanaUjang said...

sy x tgk pon pengorbanan lembu..sbb dorg buat korban dh agak tgh hari..zafirah tgh mentido ms tu..huhu

slm aidiladha to u and ur family sis! :)

aTieYusof Family said...

Kami pun sambut ala kadar je..hubby keja..just masak rendang daging & rebus ketupat segera..hihi...

Nurzakiah Hanum said...

salam eidhuladha

adrianna syaz said...

Comeynya jmbul dia..hehe.salam aidiladha akk :)

Ema Johari said...

hubby kerja yer...

Qhaifa Nur said...

tengok juga orang sembelih lembu...
takut kakak yup..

MulutPayau said...

comelnya Nuha....

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tak pernah juga menyaksikan sesi pengorbanan lembu atau kambing dilakukan..

nyanyisunyi said...

Salam kenal di blog pulak aizamia

beraya tanpa en hubby untuk sehari dua je tak pe lah..daripada mcm akak memang takkan ada selama2nya..

singgah2lah ke blog akak ye..

BUNDA a.k.a KN said...

comel dak adik tu...pandai bawa diri...

Tedi said...

Tedi tak tengok orang korban lembu...
Tedi tabung Drumstick utk akak. :-)

lady scooter said...

salam aidiladha ye... n_n

Zuraidah Butang said...

alololo comelnye..hehe

Hidayah said...

hahahaha..

"dak kakak langsung taknak keluar rumah...'

takpelah... sah sah gegel..

nih hakim tu lelaki...

nak pengsan nengok lembu kena korban..
adoyai..

Munnafendy said...

seronoknya dpt tgk...sy x g masjid pn..mil xkasi ikot, tkut aisy meragam..huhu

norhidana miswan said...

hubby akak pg mana? naper tak balik kg sekali?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...