Followers Remaja Purba

Saturday, October 26, 2013

Pondok yang dah lama siap..



Dulu.. banyak aktiviti dibuat di sini..


Dan masih kukuh di situ..


  • Tapi.. bila hijab terbuka..
  • Tiada lagi kegembiraan yang ingin dikongsi..



psstt: Biarlah ia menjadi sejarah pahit yang tak ingin kukenang..

last psstt: Buang yang keruh, aku dah filter pun tetap takkan jernih..



9 comments:

MulutPayau said...

pastinya ada hikmah disebalik semua tu....

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam , mungkin ada hikmah disebaliknya...

Al Kisah said...

dok kat pondok ni sambil nyanyi "di pondok kecil, di pantai ombak" uhuukk uhukk.. I cannot go anymore..

uncle gedek said...

sewa kat orang meniaga goreng pisang, sura ada orang ndak tu...

the malay male said...

apa dah jadi?

Daddy Ziyyad said...

Awat? Ada nampak jin berpesta ke kat belakang pondok tu? ekekekekekeke

asyifa mustaffa said...

Walau apa pun yg jdi...pasti ada hikmahnya tu...

pha is said...

misteri sungguh.. hehe

Khai♥Rin : anies said...

lepak2 best tu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...