Followers Remaja Purba

Sunday, October 27, 2013

Bila cuti tak menentu




Stadium Shah Alam



  • Peluang untuk gedik santai bersama dak Kakak, dak Adik, dak Nuha dan babah dorang dihujung minggu semakin terhad.. bila mana cuti hubby tak menentu..
  • Takpelah.. walaupun tak dapat tapi sekurang-kurangnya hubby tak jauh macam dulu.. kerap outstation..
  • Bersyukur sangat-sangat..



psstt: Moga hubby berjaya ditempat baru..


9 comments:

pha is said...

kat sana pun selalu hujan jugak ke.. penang asyik2 hujan.. skrg ni pun tgh hujan..

Dzureen Darwis said...

Kat sini pagi2 mesti hujan *tarikselimut*

azieazah said...

Kehidupan dan rutin kita, tak pernah sama. Ok ler tu. Tak la statik jer.

jom sambung tido!

Daddy Ziyyad said...

weekend saya, ialah bukan masa weekend orang..hahaha

asyifa mustaffa said...

Kita hanya merancang...Dia yg menetukan....:-)

Rai Ourkizuna said...

setiap yg berlaku ada hikmahnya kak.. alhamdulillah.. kalau tak kesian dak nuha kerinduan abahnya..hehe

makchaq said...

Tak pe la... yang penting hari ada.. kalau dulu lagi la sedih.. balik kejap dah pegi balik...

Nurfaezah Abdullah said...

selamat malam kak ^^

Khai♥Rin : anies said...

da smpi hujung thn...hujan selalu la nmpk nyer

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...