Followers Remaja Purba

Saturday, October 19, 2013

Peluang yang ada jangan disia-siakan..



 



psstt: Dak Adik yang berusaha gedik manja kat aku nak main kat luar rumah..




9 comments:

Kakzakie said...

Hari minggu inilah dapat main kalau dah sekolah tak ada masa..

ummuaidan said...

Budak2 mmg suka sangat kalau dpt main kat luar..:)

Tinta Lana said...

Salam.

Kalau tak bagi..mengamuk tak dak adik? ehehe

#akak pe kabar..harap akak skeluarga sihat.. :)

pha is said...

peace..

Dzureen Darwis said...

Saya dulu umur 5 tahun baru expose ke dunia luar, sebelum tu mak x pernah bagi huhu

norhidana miswan said...

msti kwn2 nyer dh menunggu tuh...

Kesuma Angsana said...

& maaf lambat terjah balik, kebusyan dgn kerja & kesihatan Adik x mengizinkan lately !

Queen Teratai said...

laju je eh dpt main kat luar...

Namee Roslan said...

pandai dia posing ! hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...