Followers Remaja Purba

Monday, October 14, 2013

Salam Aidiladha


  • Moga Aidiladha kali ni lebih bermakna buat kita semua..
  • Moga apa yang dirancang berjalan dengan baik..
  • Moga perjalanan balik ke kampung halaman berjalan lancar..

  • Persiapan kali ni..?
  • Balik kerja nanti baru nak pergi amik bahan mentah yang dah ku order..
  • Lain dari tu.. biasa-biasa je..




psstt: Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua ---> ikhlas dari family kecik aku..




16 comments:

Izwa Kamaruddin said...

Selamat hari raya :)

Zaza Abdul Latif said...

Selamat hari raya mak budak.. masak sedap2 nanti post kat blog ye ;P

.:fyzz:. said...

selamat hari raya..:))

NM03 said...

camat ari raya wak!

Unknown said...

selamat hari raya aidiladha sis :)

Kakcik Seroja said...

Salam Idul Adha, Ina. :)

Umm AA said...

selamat berhari raya haji yer..ain family..

MulutPayau said...

Selamat hari raya Aidil adha..

Fazlina Ridzwan said...

selamat hari raya u...meh lee beraya kat umah i..hehehe.

Kakzakie Purvit said...

Heee... kakak dah cuti sejak sabtu lagi Ai... Ni sambil kopek bawang sambil buka pc. Esok pagi masak senang semua dah siapkan dulu...

Salam aidil adha dari kakak juga buat Ai dan keluarga

Cho Zila said...

salam Eidul Adha.. kita kat opis lagi apapun tak boleh.. redhojerler...

Unknown said...

Salam aidiladha kak ai

JunAina said...

Salam Aidiladha...kita masih kat opis. Masak2 malam nanti punya cerita...Miid sedih raya tak dapat balik kampung tapikan tiap2 kali Aidiladha memang tak pernah balik pun...heheee...

Unknown said...

salam aidiladha kak..

Mizz Aiza said...

salam aidiladha.. :D

Hidayah said...

selamat hari raya aidiladha..

*dah lambat kahkah..

takpe kan.. ai dah paham kan gaya dayah baca blog hahaha :P

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...