Followers Remaja Purba

Friday, October 4, 2013

Mentari Pagi..




Matahari naik cantik pagi semalam.. ditambah dengan kesesakan jalanraya..
tapi kecantikan tu terhalang dek berdebunya cermin cik putihku itu..




psstt: Syukur kepadaNYA kerana masih diberi peluang menikmati keindahan ciptaanNYA..



20 comments:

Kakcik Seroja said...

Sekarang musim hujan petang...

pagi2 memang suka tengok matahari yang cerah. :)

Anum said...

selamat pagi

amirah said...

memang sgt indah tp malangnya saya jarang2 jumpa matahari.. : (

Adriannasyaz said...

Singgah pagi le blog aizamia

asyifamustaffa said...

ahamdulillah....masih dpt juga benafas hri ni...:-pagi cuaca cntik...tp ptng hujan....

Kamsiah yusoff said...

bersyukur masih diberi peluang melihat indahnya matahari terbit dan terbenam..

JunAina said...

Tengok matahari naik memang mendamaikan...

Unknown said...

Esok kena cuci kereta la nampaknya..heheh

adventure mama said...

nampak mcam jem jek...hehe

mama maman aka yana said...

alhamdulillah masih bernafas utk menghadapi urusan didunia yg tak pernah abis.. kiki

faraherda.razalan said...

Duduk KL ni, klu cuci kete pun esok lusa berdebu gak, kan? Hehehehe!

aizamia3 said...

Zuraidah Butang:
Federal Highway setiap hari cenggitu.. sentiasa sesak.. ;)


faraherda.razalan:
berdebu sebab habuk2 dari tapak pembinaan perumahan area rumah saya..

Unknown said...

kena cuci kereta dulu nie..

Mohamad Fathi said...

Salam jumaat.. =)

Unknown said...

dh berapa lama cik putih x mandi? hehehe

Umm AA said...

masih lawa pemandangan tuh wpun cermin berdebu

Zul fattah said...

bersyukur dgn nikmat Allah, pasti dan pasti Allah akan tambahkan nikmat tersebut.. smoga d permudahkan urusan kak..

Pha Is said...

cahaya menembusi awan
menyuluhi kegelapan
mentari terbit pagi
lalu siang datang kembali

(lagu nasyid masa kat skolah dulu)

OKje said...

Walaupun berdebus tapi cahaya tetap nampak kuning dan cantik....redho ajelah hehe walaupun keta tak mandi semalam...

Dr Singa said...

tu lah...
bengun lambat lah semalam..
kalau tak saya dah hangkut segala kamera ke tepi tasik!!

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...