Followers Remaja Purba

Saturday, October 19, 2013

Sila kunci pagar rumah demi keselamatan keluarga



Baru-baru ni..


Biasa hanya sampai pagar je tapi kali ni melampau pulak sampai depan pintu rumah datang mintak derma..
Bukan pasal derma tu tapi masuk sampai dalam pagar tanpa izin..
Dahlah aku tak kunci pintu rumah.. tu nasib baik dak Kakak dengan dak Adik tak murah hati bukak pintu rumah..
Kalau tak memang pisau potong daginglah jawabnya aku sedekah..!!!






psstt: Nampak gayanya aku kena kunci pagar rumah lepas ni..





11 comments:

the malay male said...

demi keselamatan... sila kunci

Abil Fikri Ahmad said...

Kat rumah saya pun kadang2 gitu, main masuk jea..biadap!

Miza Lee said...

walaupun sekjap atau lama tinggalkan rumah, kita kunci je rumah tu..sbb orang sekarang memang macam2..tak dapat jangka...so kita kena la peka. :)

adrianna syaz said...

Mmg kekdg diaorg sales2 ni sesuka je masuk smpai ke laman rumah org..huhu

Puan Kutu said...

mmg skang ni byk macam tu,tau2 je dah depan pintu rumah..bahaya woo..mmg kena kunci pintu pagar siang hari pun.skang ni macam2 benda buruk boleh jadi..bukan setakat mintak derma je

ummuaidan said...

Macam desperate sangatkan sampai masuk dalam pagar tuh..apap2punkuncilah gate utk keselamatan..kami pun takpernah tak kunci 24 jam gitu wpun ade dlm umah

Tinta Lana said...

Salam.

Bahaya. Mujur peminta derma, kalau yg jenis jahat2 tu.

Kunci rumah kak.. anak still kecik2 lagi..

pha is said...

bahaya tuh...

hainom OKje said...

Pagar rumah okje pun tak berkunci...sebabnya dah byk beli padlock tp selalu cepat karat...lastly tak kunci hehe

Queen Teratai said...

pagar kat porch keta tu mmg sentiasa di kunci!

Namee Roslan said...

eh tapi tak sopan lah macam tu. main masuk umah orang je T_T

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...